Ο αμερικανικός βελτιωτικός οίκος με την αδυναμία στην Ford και στην υπερβολή, παρουσίασε μια νέα, εξάτροχη παραλλαγή του Velociraptor 600 το οποίο με τη σειρά του αποτελεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή του pickup της Ford, F-150.
Αν και προφανώς το εξάτροχο δημιούργημα δεν θα διατεθεί στην Ευρώπη, στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού έχει να αντιμετωπίσει ανταγωνισμό και συγκεκριμένα το Mammoth 6×6 που βασίζεται στο Dodge Ram καθώς το Goliath 6×6 με αφετηρία το Chevrolet Silverado.
Δυστυχώς ή ευτυχώς οι αντίστοιχες δημιουργίες στην Ευρώπη από mainstream κατασκευαστές ή έστω με βάσει τα τετράτροχά τους, έχουν εκλείψει από την εποχή της παύσης ενασχόλησης της Mercedes και της G-Class με το… τριαξονικό είδος.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, η Hennessey τονίζει ότι δεν περιορίστηκε μόνο στην προσθήκη ενός τρίτου άξονα, σημειώνοντας ότι το VelociRaptor 6×6 προσφέρει τη δυνατότητα κλειδώματος για κάθε πίσω άξονα ενώ την ανάρτηση υπογραφεί η Fox για κάθε έναν από τους έξι τροχούς.
Η παρουσία ενός επιπλέον άξονα έχει αυτονόητα αυξήσει και το συνολικό μήκος το οποίο με τη σειρά του εξασφαλίζει κατά 45% επιπλέον χωρητικότητα στον χώρο φόρτωσης σε σχέση με ένα τυπικό F-150. Εξίσου αυτονόητα το θηριώδες pickup στέκει κατά 7,5 εκατοστά ψηλότερα από το έδαφος σε σχέση με το pickup της Ford, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί των 20 ιντσών οι οποίοι περιβάλλονται από χωμάτινα ελαστικά διαμετρήματος 37 ιντσών.
Ανασχεδιασμένοι είναι και οι προφυλακτήρες με τα χαρακτηριστικά βαρέως τύπου προστατευτικά να ξεχωρίζουν συνδυαστικά και μια σειρά από LED που προσφέρουν ένα επιπλέον στοιχείο διαφοροποίησης σε σχέση με το pickup της Ford, αν και μάλλον δεν υπήρχε περίπτωση να μπερδευτεί κανείς αντικρίζοντάς το στο διάβα του.
Τον Βελοσιράπτορα αναλαμβάνει να κινεί ο ίδιος κινητήρας που εφοδιάζει και την τετράτροχη εκδοχή του, εν προκειμένω ένας V6 3,5 λίτρων με απόδοση 566 ίππους και 911 Nm ροπής. Για λόγους σύγκρισης, αξίζει να σημειωθεί ότι το αντίστοιχου ύφους Mammoth 6×6 προσφέρει ισχύ 1.026 ίππων. Ακόμα και έτσι όμως το VelociRaptor δεν παύει να αποτελεί από τις πλέον επιβλητικές δημιουργίες της αυτοκίνησης σε τέσσερις ή έστω σε έξι τροχούς.
Για όλους τους παραπάνω λόγους και για μερικούς ακόμα η διάθεσή του θα περιοριστεί στις ΗΠΑ όπου θα είναι διαθέσιμο μέσω του δικτύου της Ford συνοδευόμενο από τριετή εγγύηση για 60.000 χλμ. και σε τιμή που αγγίζει τα 400.000 δολάρια δηλαδή κάνει περίπου όσο το νέο SUV που μόλις παρουσίασε η Ferrari.