smart Brabus: Σπορ συνήθειες

H Brabus καταπιάνεται με το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο crossover της smart δημιουργώντας μια έκδοση επιδόσεων με ακόμα πιο έντονη προσωπικότητα και ισχύ 428 ίππων

smart Brabus: Σπορ συνήθειες

H Brabus καταπιάνεται με το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο crossover της smart δημιουργώντας μια έκδοση επιδόσεων με ακόμα πιο έντονη προσωπικότητα και ισχύ 428 ίππων

Το smart#1 είναι το πρώτο κεφάλαιο μιας νέας όσο και αμιγώς ηλεκτροκίνητης εποχής για την εξίσου νέα smart η οποία πλέον αποτελεί κοινοπραξία των Daimler και Geely.

Παρά τις πολλές αλλαγές που έφερε μαζί του το μοντέλο το οποίο εκπροσωπεί την πρώτη απόπειρα της φίρμας στην δημοφιλή κατηγορία των crossover, ορισμένα πράγματα δεν αλλάζουν όπως για παράδειγμα η… αδυναμία της Brabus  η οποία δημιούργησε μια hot έκδοση του smart#1 η οποία και έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στην κινεζική έκθεση που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες στην Chengdu, με την προοπτική φυσικά να διατεθεί και στην Ευρώπη από το 2023.

Η Brabus έχει μακρά ιστορία με την smart, παρουσιάζοντας κατά καιρούς ειδικές εκδόσεις μοντέλων της με πιο πρόσφατο προηγούμενο το Brabus 92R, μια σπορ παραλλαγή του smart EQ fortwo που παρουσιάστηκε πέρυσι.

Στην περίπτωση του #1, οι βελτιώσεις εστιάζουν στην ενίσχυση των επιδόσεων οι οποίες υπογραμμίζονται από μια σειρά σχεδιαστικών και όχι μόνο βελτιώσεων που εκτός από το πιο σπορ ύφος εγγυώνται και μια επιπλέον αίσθηση «αποκλειστικότητας» για όσους επιδιώξουν την απόκτηση της επίμαχης έκδοσης.

 

Αφετηρία φυσικά και για την νέα έκδοση αποτελεί η πλατφόρμα SEA της Geely η οποία στην προκειμένη περίπτωση φιλοξενεί ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ (ένα για κάθε άξονα) εξασφαλίζοντας στο smart#1 Brabus τετρακίνηση, ισχύ 428 ίππων και 543 Nm ροπής. Τα συγκεκριμένα μεγέθη εγγυώνται στο ηλεκτρικό crossover της smart τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα.

Τις αυξημένες επιδόσεις αναλαμβάνουν να υπογραμμίσουν μια σειρά από σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις καθώς το smart#1 Brabus υιοθετεί ανασχεδιασμένο και πιο αιχμηρό προφυλακτήρα ενώ προσθέτει και ένα σετ νέων εισαγωγών αέρα στο καπό.

Την εικόνα συμπληρώνουν οι άφθονες λεπτομέρειες με κόκκινο φινίρισμα που δημιουργούν μια πλήρη νοήματος, σπορ αντίθεση με την γκρι ματ απόχρωση του αμαξώματος καθώς και οι νέου σχεδιασμού τροχοί των 19 ιντσών.

Αντιστοίχως αναβαθμισμένη είναι και η εικόνα του εσωτερικού όπου κυριαρχούν οι αντίστοιχης απόχρωσης λεπτομέρειες στις ραφές, στον φωτισμό και στα προσκέφαλα των καθισμάτων και συνδυάζονται με ένα νέο τριάκτινο τιμόνι της Brabus. Η έκδοση διατηρεί την 10 ιντσών οθόνη για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων η οποία συνδυάζεται με σύστημα infotainment 12,8 ιντσών.

Προς το παρόν η Brabus δεν έχει ανακοινώσει αναβαθμίσεις για το πλαίσιο αν και δεδομένα θα υπάρξουν κάποιες. Στις προσθήκες συγκαταλέγεται και ένα νέο πρόγραμμα οδήγησης Brabus το οποίο προστίθεται στα Eco, Comfort και Sport ενώ βελτιωμένος προδιαγράφεται και ο ήχος.

Στην αθέατη πλευρά του, το smart#1 Brabus διατηρεί την μπαταρία των 66 kWh η οποία στην κινεζική εκδοχή του μοντέλου και βάσει του πιο ελαστικού τοπικού πρωτοκόλλου εξασφαλίζει αυτονομία 500 χλμ. Με δεδομένη την αυστηρότητα του WLTP στην Ευρώπη η διαθέσιμη αυτονομία αναμένεται να κυμανθεί σε 440 χλμ. Αμετάβλητη παραμένει και η δυνατότητα ταχείας φόρτισης η οποία εξασφαλίζει την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε χρόνο μικρότερο των 30 λεπτών.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!