Gunther Werks Project Tornado: Καλτ ρετροσπεκτίβα

To τελευταίο δημιούργημα του κατασκευαστή Gunther Werks προσθέτει στο ολοένα και πιο ευρύ ρόστερ των restomod μια νέα παραλλαγή της 911 με αφετηρία τη γενιά 993, άφθονο ανθρακόνημα και διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Gunther Werks Project Tornado: Καλτ ρετροσπεκτίβα

To τελευταίο δημιούργημα του κατασκευαστή Gunther Werks προσθέτει στο ολοένα και πιο ευρύ ρόστερ των restomod μια νέα παραλλαγή της 911 με αφετηρία τη γενιά 993, άφθονο ανθρακόνημα και διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Η πολυσυλλεκτική κατηγορία των restomods μόλις απέκτησε έναν ακόμα εκπρόσωπο με την μορφή της εξαιρετικά δημοφιλούς ως «καμβά» για αντίστοιχα εγχειρήματα, Porsche 911.

Πρόκειται για μια ανακατασκευασμένη και βελτιωμένη δια χειρός Gunther Werks, 911 της γενιάς 993 με την πλήρη νοήματος ονομασία Project Tornadο η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 25 αντίτυπα.

Όπως υποδηλώνει η ονομασία της, δεν πρόκειται για μια απλή ανακατασκευή αλλά για μια διεξοδικά βελτιωμένη εκδοχή η οποία προσφέρει αναβαθμίσεις τόσο σε οπτικό όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο.

Ξεκινώντας από το αμάξωμα, το Project Tornado έχει αντικαταστήσει το σύνολο των επιφανειών της από νέες ανθρακονημάτινες με εξαίρεση τις πόρτες. Ως αποτέλεσμα το συνολικό βάρος περιορίζεται κατά 165 κιλά σε σχέση με την αρχέτυπη 993 Turbo όπου βασίζεται, «σταματώντας» στα 1.225 κιλά.

Εκτός από το χαμηλότερο βάρος η 911 επωφελείται και από μια γενναιόδωρη αύξηση ισχύος χάρη σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του επίπεδου εξακύλινδρου κινητήρα ο οποίος έχει αποκτήσει σύστημα διπλής υπερτροφοδότησης και είναι αερόψυκτος, υπακούοντας στις επιθυμίες των συνήθων αγοραστών της 911. O κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδοχές ισχύος 607 και 710 ίππων με τη ροπή να διαμορφώνεται σε 759 Nm σε αμφότερες τις περιπτώσεις.

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων ενώ στην αποτελεσματικότερη διαχείρισή της συμβάλλουν επίσης τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ που προσφέρουν τρεις διαφορετικές επιλογές ρύθμισης. Την αναβάθμιση συμπληρώνει η παρουσία μεγάλων διάτρητων δισκόφρενων της Brembo τα οποία φροντίζουν για την απαραίτητη ισχύ πέδησης.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, ο κατασκευαστής από την Καλιφόρνια έχει ακολουθήσει μια ανάλογη προσέγγιση με τις προηγούμενες Coupe και Speedster. Ξεχωρίζουν το επιβλητικό spoiler στο πίσω τμήμα το οποίο κατά κάποιο τρόπο θυμίζει την 993 Turbo S και οι κλασικού σχεδιασμού τροχοί των 18 ιντσών που παραπέμπουν στο μοτίβο των Fuchs.

Στις σύγχρονες πινελιές συγκαταλέγονται τα φωτιστικά σώματα LED μπροστά τα οποία συνδυάζονται με εξίσου σύγχρονα φώτα πίσω όπως προδίδει η γραμμή LED για τα φώτα φρένων. Στο ίδιο μοτίβο νεολογισμών συγκαταλέγονται το νέο splitter, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, το καπό που επίσης φιλοξενεί μια κεντρική εισαγωγή ενώ στο πίσω τμήμα διακρίνονται ο νέος προφυλακτήρας ο οποίος φιλοξενεί τις απολήξεις της εξάτμισης από τιτάνιο και συνδυάζεται με ένα πιο επιθετικό αεροδυναμικό διαχύτη.

Το εσωτερικό, εκτός από τις πορτοκαλί επιφάνειες κατ΄αντιστοιχία με το εξωτερικό επενδύεται με ανθρακόνημα και δέρμα Alcantara. Διαθέτει bucket καθίσματα επίσης κατασκευασμένα από ανθρακονήματα ενώ η Gunther Werks επιφυλάσσεται να ανακοινώσει τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του μοντέλου και την τιμή η οποία σε κάθε περίπτωση προδιαγράφεται ιδιαιτέρως υψηλή.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!