Ο Stefano Boetti είναι ένας από τους πιο γνωστούς καλλιτέχνες δερματοστιξίας (tattoo) στην Ιταλία. Όταν ο Stizzo, όπως είναι γνωστότερος στο χώρο, δεν δημιουργεί με καμβά τα σώματα των πελατών του, λατρεύει να οδηγεί κλασσικά αυτοκίνητα. Για την ακρίβεια να οδηγεί κλασσικές Alfa Romeo. Το πάθος για την ιστορία και τα μοντέλα της Ιταλικής μάρκας πέρασαν από τον παππού του στον πατέρα του και στη συνέχεια στον ίδιο. Η οικογένεια Boetti είναι αναμφίβολα μια οικογένεια Alfisti.
«Θυμάμαι πολύ καθαρά το γκαράζ του παππού μου και την τρομερή γοητεία της Giulia και της Alfasud που είχε. Μοναδικό θέαμα!» σημειώνει ο Stizzo.
Ο ίδιος δηλώνει οπαδός των κλασσικών αυτοκινήτων και απόλυτα πιστός στην Alfa Romeo. Θυμάται ξεκάθαρα πως οδήγησε για πρώτη φορά την 75 1.8 του φίλου της αδερφής του και την επόμενη μέρα αγόρασε και ο ίδιος μια 75 2.0 Twin Spark. Ήταν ένας πραγματικά κεραυνοβόλος έρωτας. Ειδικά με την 75 διατηρεί μια σχέση πάθους αφού έχει αποκτήσει πολλές διαφορετικές, ενώ είναι το μοντέλο που θεωρεί ότι τον έκανε να θέλει να γίνει συλλέκτης αυτοκινήτων.
«Τα πάντα άλλαξαν τη στιγμή που αντικατέστησα τη 75 Turbo America που είχα με μια Giulietta 2.0 με καρμπυρατέρ. Αμέσως κατάλαβα τη διαφορά της οδήγησης σε σχέση με ένα αυτοκίνητο με ψεκασμό. Έτσι μετά από ένα ταξίδι 2.000 χιλιόμετρα στη Σαρδηνία αποφάσισα να τη διατηρήσω και να τη χρησιμοποιώ μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και για τις καθημερινές μου μετακινήσεις να χρησιμοποιώ μια Alfetta 2.0».
Το πάθος του Stizzo αποτυπώνεται και στο σώμα του, όπου «κουβάλα» πάντα πάνω του το όνομα της μάρκας και την Alfetta. O καλλιτέχνης μοιράζεται απόλυτα την αγάπη του για τις Alfa Romeo με εκείνη για την τέχνη του τατουάζ. Στο Best of Times Tattoo που διατηρεί στο Μιλάνο από το 2009 χιλιάδες κόσμου περνά για να αφεθεί στα χέρια και το ταλέντο του. Η προσοχή που δίνει στη λεπτομέρεια λέγεται ότι είναι ένας από τους λόγους που είναι τόσο δημοφιλής στο χώρο του, ενώ ο ίδιος πιστεύει ότι αυτή η εμμονή του είναι ιδιαίτερα χρήσιμη και για τις ανακατασκευές κλασσικών αυτοκινήτων που κάνει.
«Το αγαπημένο αυτοκίνητο της συλλογής μου είναι μια Alfa Romeo 75 2.5», μας λέει με έκδηλη περηφάνια. «Η ανακατασκευή της ήταν μια περιπέτεια που κράτησε τρία χρόνια και είχε πολλές δυσκολίες. Εκτός από τη σπανιότητα της έκδοσης, το δικό μου αυτοκίνητο είναι πολύ ιδιαίτερο, αφού είναι μια 75 V6 Quadrifoglio, με αριθμό πλαισίου 2, η οποία πιθανότατα είχε χρησιμοποιηθεί και για αξιολόγηση στο κέντρο δοκιμών του Balocco. Η πρώτη της άδεια μας πάει πίσω στις 26 Μαρτίου του 1985».
Ιδιαίτερα το Quadrifoglio, το θρυλικό έμβλημα της Alfa Romeo τον συγκινεί ιδιαίτερα, τόσο λόγο της ιστορικής του βαρύτητας, όσο και για αισθητικούς λόγους, όπως άλλωστε συμβαίνει και με το τριγωνικό σήμα της Autodelta. Είναι χαρακτηριστικά που την αίσθηση τους συχνά χρησιμοποιεί και στις δικές του δημιουργίες, ενώ κάποιες φορές εμπνέεται και από μοντέλα της μάρκας. Στην ερώτηση αν θα μπορούσε να συγκρίνει το καλλιτεχνικό του στιλ με κάποιο συγκεκριμένο αυτοκίνητο απαντά: «Θα ήταν μια Alfa Romeo Giulietta SS ή ίσως μια Giulia SS. Δυναμικά αυτοκίνητα με όμορφες γραμμές και γλυκές καμπύλες που καθορίζουν ένα δυνατό, αλλά παράλληλα κομψό σύνολο».