7 λόγοι που οδηγούν στην τελική επιλογή ενός αυτοκινήτου

Η αγορά ενός αυτοκινήτου δεν είναι εύκολη υπόθεση και αυτοί είναι 7 λόγοι που μας οδηγούν στην τελική επιλογή.

7 λόγοι που οδηγούν στην τελική επιλογή ενός αυτοκινήτου

Η αγορά ενός αυτοκινήτου δεν είναι εύκολη υπόθεση και αυτοί είναι 7 λόγοι που μας οδηγούν στην τελική επιλογή.

Είναι γεγονός ότι  η αγορά ενός αυτοκινήτου αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική απόφαση και χρειάζεται να γίνει επισταμένη έρευνα πριν την τελική επιλογή ενός συγκεκριμένου μοντέλου. Περίπου 350 έως 400 νέα μοντέλα βγαίνουν κάθε χρόνο στην κυκλοφορία από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Λαμβάνοντας υπόψη αυτό τον αριθμό και πολλαπλασιάζοντάς τον με τα προηγούμενα έτη, διαπιστώνουμε ότι οι καταναλωτές έχουν μια πραγματικά μεγάλη γκάμα μοντέλων για να επιλέξουν.

Όπως καταδεικνύουν δεδομένα από την JD Power, την Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος (EPA), την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) και το Ινστιτούτο Ασφάλισης Αυτοκινητοδρόμων (IIHS), ορισμένα οχήματα είναι καλύτερα από άλλα σε συγκεκριμένους τομείς.

  1. Το μέγεθος και ο τύπος του οχήματος
    Ένας απο τους βασικούς λόγους που επηρεάζουν την τελική απόφαση για την επιλογή ενός οχήματος είναι το μέγεθος και ο τύπος του οχήματος. Ο καταναλωτής θα επιλέξει το όχημα που ικανοποιεί τις ανάγκες και προτιμήσεις του.
  2. Η εμφάνιση
    Αντίστοιχα, πρόκειται για ένα κριτήριο που επηρεάζει σημαντικά την επιλογή του καταναλωτή, δεδομένου ότι η εμφάνιση είναι η πρώτη εικόνα που έχουμε απο ένα αυτοκίνητο και αυτή που σε πρώτη φάση μας κεντρίζει το ενδιαφέρον και μακροχρόνια μας κάνει να “καμαρώνουμε” για την επιλογή μας.
  3. Η Οικονομία Καυσίμου
    Διανύοντας μια περίοδο όπου η τιμή των καυσίμων είναι “αγκάθι στην καρδιά”, είναι κοινώς αποδεκτό ότι ο παράγοντας αυτός μας επηρεάζει σημαντικά. Ανεξάρτητα και απο την περίοδο όμως, αδιαμφισβήτα οι περισσότεροι θα προτιμούσαμε ένα όχημα που είναι οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμου έναντι ενός άλλου που θα “έκαιγε” περισσότερο.
  4. Η Ασφάλεια
    Οι εταιρείες διαθέτουν ορισμένα τεστ τα οποία κάνουν στα οχήματά τους και έτσι αναπτύσσουν ένα σύστημα αξιολόγησης ασφάλειας, για τους καταναλωτές, τις οικογένειές τους και τις επιχειρήσεις, ώστε να συγκρίνουν διαφορετικά οχήματα ευκολότερα και να τους βοηθήσουν να εντοπίσουν την ασφαλέστερη επιλογή, σύμφωνα με τις ανάγκες τους.  Είναι γεγονός, ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν δισεκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο για να έχουν τα μοντέλα τους συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και υψηλά επίπεδα ασφάλειας. Όλα τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ποσοστά ατυχήματος και δίνουν λύσεις στις πιθανές παραλήψεις του οδηγού κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ενώ από την άλλη αυξάνουν την τιμή ενός μοντέλου.
  5. Το κόστος και η αξία μεταπώλησης
    Το κόστος αδιαμφισβήτητα αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα που προσδιορίζει σε μεγάλο βαθμό το εύρος των επιλογών για τον ενδιαφερόμενο. Ο συνολικός προϋπολογισμός είναι αυτός που περιορίζει συνολικά τις επιλογές του, με αποτέλεσμα η τελική απόφαση να εστιαστεί σε λίγα μόλις μοντέλα. Εξίσου κρίσιμος είναι και ο παράγοντας της αξίας μεταπώλησης του οχήματος, στον οποίο ακόμα και το χρώμα του αυτοκινήτου αποτελεί κριτήριο για την διαμόρφωση αυτής.
  6. Οι βραβεύσεις και οι αξιολογήσεις
    Τα αστέρια μια δοκιμής (όπως EuroNCAP) ή οι κριτικές έμπειρων οδηγών, δημοσιογράφων ή δοκιμαστών αυτοκινήτων καθώς και οι βραβεύσεις παίζουν επίσης, το δικό τους ρόλο στην τελική απόφαση.
  7. Ο χρόνος παράδοσης
    Συγκεκριμένα τα τελευταία δύο χρόνια, ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας είναι ο χρόνος παράδοσης καινούριων αυτοκινήτων. Οι πολύμηνες καθυστερήσεις κρατούν σε στάση αναμονής τους πελάτες, αποθαρρύνοντάς τους απο το να πάρουν μια τελική απόφαση.
Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!