Σε δοκιμές εξέλιξης η νέα Mercedes-AMG G 63

Ο κατασκοπευτικός φακός απαθανάτισε την ανανεωμένη εκδοχή της Mercedes G-Class στην πανίσχυρη V8 έκδοση AMG G 63.

Σε δοκιμές εξέλιξης η νέα Mercedes-AMG G 63

Ο κατασκοπευτικός φακός απαθανάτισε την ανανεωμένη εκδοχή της Mercedes G-Class στην πανίσχυρη V8 έκδοση AMG G 63.

Η Mercedes ετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή της G-Class, του εμβληματικού 4×4 με τη χαρακτηριστική τετραγωνισμένη σχεδίαση, που ακολουθεί τις γραμμές του μοντέλου που παρουσιάστηκε το 2018. Τα πιο πρόσφατα κατασκοπευτικά πλάνα μας δείχνουν ότι η έκδοση G 63 που εξελίχθηκε από την AMG έχοντας ως στόχο τις επιδόσεις θα συνεχίσει να αποτελεί μέρος της γκάμας, τονίζοντας μερικές βασικές αλλαγές λεπτομερειών σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Έχουμε δει την ανανεωμένη Mercedes G-Class να δοκιμές τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, οπότε αναμένουμε ότι θα πρέπει να είναι διαθέσιμη μέχρι το τέλος του χρόνου. Αυτό θα την διατηρήσει φρέσκια πριν από την πρώτη ηλεκτρική G-Class της εταιρείας – με την ονομασία EQG – που αναμένεται να φτάσει το 2024.

Από το λανσάρισμα της τρέχουσας G-Class το 2018, είδαμε νέους αντιπάλους να εμφανίζονται και παλιούς να φρεσκάρονται με τη μορφή του νέου Land Rover Defender (τόσο του κανονικού όσο και της V8 έκδοσης), του Range Rover, του Audi RS Q8, της Aston Martin DBX και της Bentley Bentayga. Μάλιστα, αυτό πριν κοιτάξετε τη νέα… στρατιά των ηλεκτρικών SUV υψηλής ισχύος, όπως το Audi e-tron και το BMW iX, που έχουν τη δυνατότητα να χτυπήσουν εμπορικά την G-Class.

Η ποσότητα καμουφλάζ στο αυτοκίνητο δοκιμής σε αυτές τις αποκλειστικές τελευταίες κατασκοπευτικές λήψεις δεν έχει μειωθεί από τότε που εντοπίσαμε τη μη-AMG G-Class, οπότε δεν υπάρχει κάτι νεότερο σχετικά με τη σχεδίαση. Είναι ξεκάθαρο ότι η δεύτερη γενιά του γερμανικού off-roader αναμένεται να παραμείνει σε μεγάλο βαθμό ανέγγιχτη όσον αφορά την τετραγωνισμένη εξωτερική σχεδίαση.

Η τρέχουσα γενιά της Mercedes-Benz G-Class παρουσιάστηκε το 2018, διαθέτοντας αρκετά κοινά στοιχεία με το αρχικό μοντέλο του 1979, αλλά πάνω σε ένα εντελώς νέο πλαίσιο. Φέρνει στο «σήμερα» της τετραγωνισμένη σχεδίαση, τις χαρακτηριστικές εκτός δρόμου χειρολαβές, εξωτερικούς μεντεσέδες θυρών και τον εφεδρικό τροχό που είναι τοποθετημένος εξωτερικά της πίσω πόρτας.

Με όλα αυτά έχει καταφέρει να είναι ιδιαίτερα δημοφιλής, σημειώνοντας εξαιρετικές πωλήσεις, τις καλύτερες στην ιστορία της, που ξεπέρασαν τα 40.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως μέσα στο 2021.

Όσον αφορά τις αλλαγές της ανανεωμένης εκδοχής, θα πρέπει να περιμένουμε νέους, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, εμπρός και πίσω, όπως επίσης και νέα φωτιστικά σώματα. Οι μεγαλύτερες αλλαγές θα αφορούν κυρίως το εσωτερικό της νέας G-Class αλλά και τα μηχανικά μέρη, ειδικά της γρήγορης έκδοσης με τα διακριτικά AMG G 63.

Η μάσκα της G 63 θα είναι διαφορετική σε σχέση με αυτή της απλή G-Class, έχοντας μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα κάτω από τα φωτιστικά σώματα. Οι εξατμίσεις που βγαίνουν από το πλάι, πλέον αποτελούν σήμα κατατεθέν της γρήγορης σειράς AMG κάτι που συναντάμε και στη νέα G 63, με το χρώμιο να δίνει επιπλέον λάμψη στην κατασκευή.

Το ίδιο υλικό συναντάμε και στις ζάντες αλουμινίου 22 ιντσών, με τη σχεδίασή αυτών στο αυτοκίνητο δοκιμής, να είναι ίδια με αυτή του μοντέλου της προηγούμενης γενιάς. Στο εσωτερικό βρίσκουμε την πιο πρόσφατη εκδοχή του συστήματος πολυμέσων MBUX της Mercedes, καθώς η G-Class ήταν το τελευταίο μοντέλο με την παλιά εκδοχή του.

Σε αυτή τη φάση της εξέλιξης δεν έχουν γίνει γνωστές οι υπόλοιπες αλλαγές που θα συνοδεύουν την ανανεωμένη εκδοχή της G-Class, αλλά θα πρέπει να θεωρούμε απίθανο ένα σε βάθος ανασχεδιασμό του ταμπλό προκειμένου αυτό να φιλοξενήσει μια μεγαλύτερη οθόνη αφής, όπως αυτή που έχουν οι νέες S-Class, C-Class και SL.

Αυτό φυσικά βρίσκει εξήγηση και στο γεγονός ότι η G-Class πατάει στη δική της πλατφόρμα και όχι στη νέα της μάρκας με τα διακριτικά MRA2 που χρησιμοποιείται στα παραπάνω μοντέλα.

Έτσι, οι Γερμανοί θα εστιάσουν στην αναβάθμιση του λογισμικού, θα εμπλουτίσουν τις λειτουργίες του συστήματος, θα αλλάξουν το κλασικό περιστροφικό διακόπτη στη βάση της κεντρικής κονσόλας με έναν άλλο αφής, ενώ θα προσθέσουν περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης σε επίπεδο υλικών, τα οποία σε κάθε περίπτωση θα είναι αναβαθμισμένα σε ποιότητα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!