Η γαλλική φίρμα και το σχέδιο εξηλεκτρισμού Renaulution προβλέπει τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της, μια τάση από την οποία δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση το Scenic το οποίο αναμένεται να επιστρέψει πλήρως εξηλεκτρισμένο αλλά και με SUV σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, διεκδικώντας μερίδιο στην κατηγορία C-Segment.
Αφετηρία για το μοντέλο θα αποτελέσει η αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-EV η οποία ήδη φιλοξενεί το Megane E-Tech Electric αλλά και το Nissan Ariya.
Ήδη η Renault, με το Scenic Vision Concept που παρουσίασε τον περασμένο Μάιο, έδωσε μια πρώτη ιδέα για τον SUV μετασχηματισμό του Scenic το οποίο, αναμενόμενα, θα έχει μια αισθητική συνάφεια με το Megane E-Tech Electric.
Όπως είχε δηλώσει ο επικεφαλής σχεδιασμού της γαλλικής φίρμας, Gilles Vidal, με αφορμή την παρουσίαση του Scenic Vision Concept, «το πρωτότυπο είναι κατά 90% αντιπροσωπευτικό της έκδοσης παραγωγής». Βέβαια δεν θα ισχύσει το ίδιο για το εσωτερικό όπου το concept διέθετε ένα τιμόνι που παραπέμπει σε χειριστήριο και ένα εξαιρετικά περίτεχνο ταμπλό.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, το Scenic E-Tech Electric, όπως θα ονομάζεται η έκδοση παραγωγής, αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το 2024, προσφέροντας μεγαλύτερους χώρους αλλά και αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία σε σχέση με το Megane E-Tech Electric, όπως είχε αποκαλύψει ο επικεφαλής της Renault, Luca de Meo.
Παρά την άφθονη ευρυχωρία, δεν πρόκειται να υπάρξει επταθέσια έκδοση όπως έχει ξεκαθαρίσει ο Gilles Vidal, λέγοντας ότι για την τη νέα γενιά του ηλεκτρικού Scenic είναι πιθανότερο να υπάρξει μια τετρακίνητη έκδοση, στα πρότυπα της ιστορικής RX4.
Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, το Scenic αναμένεται να προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις αυτονομίας και με τρεις διαφορετικής απόδοσης μπαταρίες, διευρύνοντας το φάσμα των δυνητικών αγοραστών του. Η πρώτη και πιο προσιτή θα εφοδιάζεται με μπαταρία 40 kWh προσφέροντας αυτονομία 320 χλμ. στοχεύοντας σε χρήστες που κινούνται κυρίως εντός των αστικών τειχών.
Η δεύτερη θα ενσωματώνει μπαταρία 60 kWh η οποία αναμένομένα θα προσφέρει περισσότερη αυτονομία, απευθυνόμενη σε οικογενειάρχες και θα ενδείκνυται για μεγαλύτερες διαδρομές και αποστάσεις. Ανεξαρτήτως έκδοσης, θα προσφέρεται κύκλωμα ταχείας φόρτισης το οποίο θα εγγυάται την αναπλήρωση της ενέργειας από 15% έως το 80% σε περίπου μισή ώρα.
Η κορυφαία έκδοση του Scenic θα υιοθετήσει μπαταρία 87 kWh η οποία θα αναλαμβάνει να τροφοδοτεί ένα ή δύο μοτέρ, προσφέροντας ανάλογα τη διάταξη ισχύ από 243 έως 306 ίππους.
Στα ενδότερα, εκτός από την άφθονη ευρυχωρία η οποία θα είναι σαφώς μεγαλύτερη από το SUV πλέον, και εξίσου ηλεκτρικό Megane, το Scenic αναμένεται να υιοθετεί ευφυώς αναδιπλούμενα καθίσματα τα οποία θα επιτρέπουν την μετατροπή του από επιβατικό μοντέλο σε van ενώ, μεγάλος προδιαγράφεται και ο χώρος του πορτ μπαγκάζ χάρη στις συνήθεις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης αλλά και το αυξημένο ύψος του Scenic.
Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και σε όρους ψηφιακής τεχνολογίας η οποία θα βρει «καταφύγιο» σε δύο οθόνες 12,3 και 12,0 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment, αντίστοιχα με το τελευταίο να βασίζεται σε λειτουργικό της Google. Tην εικόνα θα συμπληρώσουν, φιλικά προς το περιβάλλον υλικά για τις επενδύσεις όπως επιβάλει ο νέος προσανατολισμός του μοντέλου αλλά και της αυτοκινητοβιομηχανίας.