Mercedes-Benz GLC Coupe: Φυσική εξέλιξη

Μετά την αποκάλυψη της νέας γενιάς της GLC, η γερμανική φίρμα ρίχνει το βάρος της εξέλιξης στην coupe SUV εκδοχή της η οποία μοιράζεται τα ίδια τεχνολογικά χαρακτηριστικά επενδύοντας σε περισσότερα κομψότητα και δυναμισμό.

Mercedes-Benz GLC Coupe: Φυσική εξέλιξη

Μετά την αποκάλυψη της νέας γενιάς της GLC, η γερμανική φίρμα ρίχνει το βάρος της εξέλιξης στην coupe SUV εκδοχή της η οποία μοιράζεται τα ίδια τεχνολογικά χαρακτηριστικά επενδύοντας σε περισσότερα κομψότητα και δυναμισμό.

Η GLC αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας και στις αρχές του μήνα υποδέχτηκε τη νέα δεύτερη κατά σειρά γενιά της η οποία, όπως όλα δείχνουν, δεν πρόκειται να στερηθεί την γνώριμη coupe SUV παραλλαγή η οποία και εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης.

Με δεδομένη την περιορισμένη παρουσία καμουφλάζ στις εξωτερικές επιφάνειες του δοκιμαστικού πρωτότυπου, ο χρόνος μετράει πλέον αντίστροφα για την αποκάλυψη της η οποία θα πρέπει να αναμένεται προς το τέλος της χρονιάς.

Σε ό,τι αφορά τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της, το μπροστινό τμήμα δεν παρουσιάζει αναμενόμενα σημαντικές διαφορές με την ήδη γνωστή GLC αν και μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει τα λίγο αιχμηρότερα φωτιστικά σώματα. Δεν ισχύει το ίδιο για το πίσω τμήμα που εκτός από τις απαραίτητες αλλαγές που προκύπτουν από την coupe χάραξη της οροφής, διακρίνεται ένα ducktail spoiler καθώς και διαφορετικά φωτιστικά σώματα τα οποία είναι πιο λεπτά.

Με δεδομένη της αύξηση του μήκους της παραδοσιακής GLC, ανάλογη τάση θα επικρατήσει και στην περίπτωση της coupe η οποία προδιαγράφεται και πιο αεροδυναμική, μειώνοντας περαιτέρω το μέγεθος των 0.29. Παράλληλα, αυξημένες θα είναι και οι περγαμηνές άνεσης και πρακτικότητας του μοντέλου αν και ο όγκος του πορτ μπαγκάζ αναμένεται να κινηθεί χαμηλότερα από τα 600 λίτρα της νέας GLC.

Η γκάμα κινητήρων θα περιλαμβάνει τα ίδια σύνολα που έχουν ανακοινωθεί για την GLC. Έτσι όλες οι εκδόσεις θα επωφελούνται από τετρακύλινδρους turbo κινητήρες 2,0 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρική τεχνολογία είτε σε ήπια υβριδική μορφή είτε σε plug-in υβριδική μορφή.

Αναλυτικότερα, εφαλτήριο για τις επιλογές βενζίνης αποτελεί η έκδοση 200 4Matic με απόδοση 204 ίππους και 320 Nm ροπής που δίνει τη σκυτάλη στην 300 4Matic των 258 ίππων και 400 Nm ροπής.

Η diesel επιλογή αποδίδει 197 ίππους και 440 Nm ροπής και αναμενόμενα προσφέρει χαμηλότερα μεγέθη σε ό,τι αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και την κατανάλωση καυσίμου τα οποία συνοψίζονται σε 136 γρ./χλμ. και 5,2 λίτρα/100 χλμ.

Να σημειωθεί ότι η ήπια υβριδική τεχνολογία από την οποία επωφελούνται όλες οι παραπάνω εκδόσεις έγκειται στην παρουσία ενός μικρού ηλεκτρικού μοτέρ 23 ίππων το οποίο επιτρέπει λειτουργία coasting αλλά και λειτουργεί επικουρικά σε υψηλές επιταχύνσεις.

Την γκάμα θα συμπληρώσουν τρεις plug-in υβριδικές εκδόσεις δύο βενζίνης και μία diesel με ισχύ από 313 έως 381 ίππους. Όλες επωφελούνται από ηλεκτρικό μοτέρ 100 kW και 440 Nm ροπής που τροφοδοτείται από μπαταρία 31 kWh. Η τελευταία εξασφαλίζει σε όλες τις εκδόσεις ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει και ενίοτε υπερβαίνει τα 100 χλμ. σε ταχύτητες έως και 140 χλμ./ώρα.

Φυσικά σε δεύτερο χρόνο το παζλ εκδόσεων θα συμπληρώσουν οι εκδόσεις με την υπογραφή του Affalterbach οι οποίες αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους από το 2023 τόσο για την GLC όσο και για την GLC Coupe.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!