Hyundai Ioniq 6: Σε αντίστροφη μέτρηση

H κορεατική φίρμα δημοσιοποιεί το πρώτο επίσημο δείγμα γραφής του νέου μέλους της γκάμας των Ioniq το οποίο αναμένεται να αποκαλυφθεί ως έκδοση παραγωγής εντός του θέρους.

Hyundai Ioniq 6: Σε αντίστροφη μέτρηση

H κορεατική φίρμα δημοσιοποιεί το πρώτο επίσημο δείγμα γραφής του νέου μέλους της γκάμας των Ioniq το οποίο αναμένεται να αποκαλυφθεί ως έκδοση παραγωγής εντός του θέρους.

Ήταν Μάρτιος του 2020 όταν η Hyundai παρουσίασε το γοητευτικό πρωτότυπο Prophecy, δίνοντας το στίγμα του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου που θα αποτελέσει μέλος της γκάμας των Ioniq, υιοθετώντας τον αριθμό 6, μια θέση πάνω από το Ioniq 5 και μια μορφή που παραπέμπει σε τετράθυρο coupe.

Πλέον η κορεατική φίρμα ξεκίνησε τις διαδικασίες που θα οδηγήσουν στην αποκάλυψη της έκδοσης παραγωγής του επίμαχου μοντέλου το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του καλοκαιριού.

Αν και προς το παρόν, το μόνο στοιχείο που δίνει στη δημοσιότητα η Hyundai είναι ένα αφαιρετικό σκίτσο που προφανώς εστιάζει στην ιδιαιτέρως αεροδυναμική όσο και κομψή σιλουέτα του Ioniq 6, η παρουσία αντίστοιχων πρωτοτύπων στα πεδία δοκιμών έχει ήδη δώσει μια γεύση από την σχεδιαστική γραμμή του νέου μοντέλου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ακριβώς για λόγους που σχετίζονται με την αεροδυναμική, οι μηχανικοί της Hyundai αποφάσισαν στην πορεία εξέλιξης του μοντέλου να αυξήσουν κατά περίπου 2,0 εκατοστά το μήκος της έκδοσης παραγωγής, ανασχεδιάζοντας παράλληλα τους προφυλακτήρες.

Σε ο,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, το Ioniq 6 θα βασιστεί στην ηλεκτρική πλατφόρμα E-GMP η οποία στην περίπτωσή του θα υιοθετήσει μπαταρία 77,4 kWh στα πρότυπα του ομογάλακτου KIA EV6 όπου η αυτονομία φλερτάρει με τα 530 χλμ.

Κατ΄αναλογία, η κορυφαία έκδοση του Ioniq 6 αναμένεται να υιοθετήσει ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ με ισχύ που θα υπερβαίνει τους 320 ίππους και θα εξασφαλίζει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Σε κάθε περίπτωση όπως έχει ήδη αφήσει να εννοηθεί η Hyundai, το Ioniq 6 θα είναι διαθέσιμο και σε πιο προσιτές εκδόσεις με έναν ηλεκτροκινητήρα, απόδοση κοντά στους 170 ίππους και αυτονομία που θα ξεκινά από περίπου 480 χλμ.

Επίσης όπως είναι ήδη γνωστό οι Κορεάτες έχουν στα σκαριά μια hot έκδοση με τα διακριτικά N για το Ioniq 5 και παρόλο που είναι πολύ νωρίς για να κλειδώσει κάτι αντίστοιχο με αντικείμενο το Ioniq 6, αξίζει να σημειωθεί ότι το αντίστοιχης τεχνολογικής βάσης KIA EV6 διαθέτει ήδη στην γκάμα του την έκδοση GT με συνδυαστική ισχύ 585 ίππων.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!