Prodrive P25 Impreza: H επιστροφή

H Prodrive παρουσιάζει μια αναγεννημένη και σύγχρονη εκδοχή του εμβληματικού Subaru Impreza 22Β η οποία θα δώσει το παρών στο Goodwood, προς τέρψη των φαν της εποχής της αθωότητας.

Prodrive P25 Impreza: H επιστροφή

H Prodrive παρουσιάζει μια αναγεννημένη και σύγχρονη εκδοχή του εμβληματικού Subaru Impreza 22Β η οποία θα δώσει το παρών στο Goodwood, προς τέρψη των φαν της εποχής της αθωότητας.

Στο παράλληλο σύμπαν των αγώνων ταχύτητας και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, λίγα είναι τα αυτοκίνητα που έχουν δημιουργήσει τόση αίσθηση και ενθουσιασμό στους λάτρεις του είδους όσο το Impreza 22B της δεκαετίας του ΄90.

Παρά το γεγονός ότι τον καιρό της παντοδυναμίας του αγωνιστικού Subaru κατασκευάστηκαν μόλις 424 νόμιμα για τον δρόμο αντίτυπα το εμβληματικό τετράτροχο αποτυπώθηκε για πάντα στο συλλογικό ασυνείδητο.

Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό η πάγια συνεργάτης της Subaru, Prodrive αποφάσισε να επαναφέρει τον  θρύλο σε μια ανακατασκευασμένη και βελτιωμένη εκδοχή η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις θα κατασκευαστεί σε μόλις 25 αντίτυπα.

Η πρεμιέρα του θα πραγματοποιηθεί στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood ενώ οι μέχρι τώρα πληροφορίες αναφέρουν ως τιμή εκκίνησης το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 460.000 στερλινών (περίπου 535.000 ευρώ).

Αφετηρία για το P25 αποτελεί το πλαίσιο του αρχέτυπου Subaru Impreza αν και στην προκειμένη περίπτωση έχει βελτιωθεί σημαντικά με την συνδρομή ανθρακονημάτων.

Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το αμάξωμα που αποτελείται από το συγκεκριμένο ακριβό υλικό συμπεριλαμβανομένης της χαρακτηριστικής πίσω πτέρυγας.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το ίδιο ακριβώς «σκηνικό» επικρατεί και στο εσωτερικό όπου το ανθρακόνημα χρησιμοποιείται σε αφθονία. Αν και επί του παρόντος η Prodrive δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία για το βάρος αυτό αναμένεται να περιοριστεί κάτω από τα 1.200 κιλά.

Εκτός από την εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, το P25 επωφελείται από ένα σύγχρονο κινητήρα της Subaru σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή από την Prodrive.

Έτσι, ο 2,5 λίτρων boxer κινητήρας αποδίδει 405 ίππους  και 600 Nm ροπής και συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων με paddles στο τιμόνι που αυτονόητα μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

Η Pordrive έχει προσθέσει στην εξίσωση του P25 και ένα σύστημα launch control στα πρότυπα των αγωνιστικών WRC καθώς και διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης για αμφότερους τους άξονες. Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα το νέο μοντέλο να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα.

Από τις αναβαθμίσεις δεν εξαιρείται η ανάρτηση η οποία αποτελείται από γόνατα MacPherson και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Bilstein ενώ οι αντιστρεπτικές ράβδοι έχουν ρυθμιστεί ώστε να ευνοούν την ευελιξία κατά τις αλλαγές κατεύθυνσης. Το παζλ συμπληρώνει ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από εξαπίστονες δαγκάνες.

Να σημειωθεί ότι αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν εικόνες από το εσωτερικό του μοντέλου, εκτός από το ανθρακόνημα η Prodrive υπόσχεται μια σχεδίαση που να παραπέμπει στο αρχέτυπο αν και με βελτιώσεις όπως οι επενδύσεις από δέρμα και η παρουσία μια οθόνης high-definition η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί για την καταγραφή χρόνων και δεδομένων σε συνθήκες πίστας. Με δεδομένη την λογική της έκδοσης, εφόσον οι ιδιοκτήτες του το προτιμήσουν το P25 θα διαθέτει ένα παραδοσιακό roll-cage αντί των πίσω καθισμάτων.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!