H Aston Martin V12 Vantage θα “υποκλιθεί” στο Goodwood

Το μοντέλο που θα αποτελέσει την τελευταία δωδεκακύλινδρη Aston Martin δεν θα μπορούσε να αντισταθεί στη διάσημη ανάβαση της βρετανικής διοργάνωσης όπου θα δώσει το παρών εν είδει ιδανικού αποχαιρετισμού στους V12.

H Aston Martin V12 Vantage θα “υποκλιθεί” στο Goodwood

Το μοντέλο που θα αποτελέσει την τελευταία δωδεκακύλινδρη Aston Martin δεν θα μπορούσε να αντισταθεί στη διάσημη ανάβαση της βρετανικής διοργάνωσης όπου θα δώσει το παρών εν είδει ιδανικού αποχαιρετισμού στους V12.

Στις αρχές της άνοιξης, η βρετανική φίρμα παρουσίασε το μοντέλο που θα αποτελέσει το θριαμβευτικό επίλογο των 12 κυλίνδρων καθώς η Aston Martin στρέφεται προοδευτικά προς την ηλεκτροκίνηση.

Ο λόγος για την εκκωφαντική V12 Vantage η οποία θα πραγματοποιήσει μια δυναμική εμφάνιση στο Goodwoοd δίνοντας την ευκαιρία στους παριστάμενους να βιώσουν από κοντά την αίσθηση της ισχυρότερης και ταχύτερης Vantage διαχρονικά. Φυσικά η V12 Vantage δεν θα είναι η μοναδική Aston Martin που θα δώσει το παρών στη βρετανική διοργάνωση καθώς θα «συνοδεύεται» από την υπερβατική Valkyrie αλλά και την έκδοση επιδόσεων της DBX, DBX707.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της, εν είδει ιδανικού επιλόγου για τους V12 η Aston Martin φρόντισε να ανασχεδιάσει πλήρως την V12 Vantage, δημιουργώντας το ισχυρότερο, νόμιμο για το δρόμο, μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ.

Επίκεντρο αποτελεί ο θηριώδης κινητήρας των 5,2 λίτρων που εφοδιάζει επίσης την DB11 και την DBS Superleggera. Στην προκειμένη περίπτωση η απόδοση του V12 διαμορφώνεται σε 700 ίππους και 753 Nm ροπής, μεγέθη ίδια με την περιορισμένη έκδοση V12 Speedster.

Mε δεδομένη την αφθονία σε ισχύ, η V12 Vantage είναι ικανή να ολοκληρώσει το sprint των «0-100» σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα της ανέρχεται σε 321 χλμ./ώρα με την παρεμβολή του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας.

Η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός βελτιωμένου, αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων, ενώ τις αναβαθμίσεις συμπληρώνουν μια σειρά τροποποιήσεων στο πλαίσιο προκειμένου η V12 Vantage να αντεπεξέλθει στο αυξημένο βάρος του V12 κινητήρα.

Σε αυτές συγκαταλέγονται νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, πιο σφιχτά ελατήρια και ανασχεδιασμένες αντιστρεπτικές ράβδοι. Το παζλ συμπληρώνει η παρουσία carbon κεραμικών δισκόφρενων ως μέρος του βασικού εξοπλισμού ενώ από αναβαθμίσεις επωφελείται και το σύστημα διεύθυνσης προς όφελος μιας πιο άμεσης απόκρισης και περισσότερης ακρίβειας.

Επίσης, διαθέτοντας μεγαλύτερα μετατρόχια αλλά και διαφορετικές ανάγκες ψύξης όσο και αεροδυναμικής, η V12 Vantage επωφελείται από μια εκτεταμένη ανασχεδίαση των εξωτερικών της επιφανειών. Για την ακρίβεια, το αμάξωμα έχει αυξήσει το πλάτος του κατά 4,0 εκ. αλλά και την περιεκτικότητα του σε ανθρακονήματα προκειμένου να αντισταθμιστεί το αυξημένο βάρος του V12 κινητήρα. Νέο είναι και το σύστημα εξαγωγής το οποίο είναι ελαφρύτερο κατά 7,2 κιλά.

Για όλους τους προφανείς λόγους, η γρίλια έχει αυξήσει το μέγεθος της ενώ συνδυάζεται με ανασχεδιασμένες και περισσότερες εισαγωγές αέρα που, πλέον, επεκτείνονται και στο καπό, ανταποκρινόμενες στις αυξημένες ανάγκες ψύξης του κινητήρα.

Αναθεωρημένη είναι και η σχεδίαση των αεροδυναμικών βοηθημάτων με κυρίαρχα το νέο splitter μπροστά, τον νέο αεροδυναμικό διαχύτη και την πτέρυγα που συντείνουν στην παραγωγή κάθετης δύναμης έως και 204 κιλών.

Στο εσωτερικό εξακολουθεί το ανθρακονημάτινο μοτίβο από το οποίο κατασκευάζονται τα καθίσματα αλλά και το τιμόνι και τα paddles. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει το infotainment με προέλευση την Mercedes.

Υπενθυμίζεται ότι το τιράζ της έκδοσης περιορίζεται σε μόλις 333 αντίτυπα τα οποία έχουν ήδη βρει τους ιδιοκτήτες τους.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!