Η Mercedes επέστρεψε στο φετινό 1000 Miglia

Έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, η Mercedes-Benz συμμετέχει με διάφορα παλαιά και σύγχρονα μοντέλα SL στη φετινή εκδήλωση του 1000 Miglia, που τιμά το θρυλικό ιταλικό αγώνα.

Η Mercedes επέστρεψε στο φετινό 1000 Miglia

Έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, η Mercedes-Benz συμμετέχει με διάφορα παλαιά και σύγχρονα μοντέλα SL στη φετινή εκδήλωση του 1000 Miglia, που τιμά το θρυλικό ιταλικό αγώνα.

H Mercedes-Benz γιορτάζει στη φετινή έκδοση του 1000 Miglia την επέτειο 70 ετών από το ντεμπούτο της 300 SL (W 194), το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο που εξέλιξε η μάρκα της Στουτγκάρδης μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Οι Mercedes-Benz και Mercedes-AMG φέρνουν πολλά ιστορικά και τρέχοντα μοντέλα SL στο φετινό 1000 Miglia.

Στη φετινή εκδήλωση, περίπου 400 οχήματα θα διανύσουν 1.600 χιλιόμετρα στα πιο όμορφα τοπία μεταξύ Μπρέσια και Ρώμης. Εκατοντάδες χιλιάδες θεατές πλαισιώσουν τη διαδρομή σε έναν εορτασμό αυτοκινήτων από το 1927 έως το 1957, καθώς μόνο τα κλασικά αυτοκίνητα των οποίων τα μοντέλα έχουν αποδείξει την αξία τους στον αρχικό αγώνα του Mille Miglia -που έλαβε χώρα εκείνες τις χρονιές- επιτρέπεται να συμμετάσχουν στη σύγχρονη μορφή του, που πλέον ονομάζεται 1000 Miglia και διεξάγεται για 40ή φορά.

Η Mercedes-Benz συμμετέχει και πάλι σε αυτή την κλασική εκδήλωση με τρεις 300 SL “Gullwing”, πίσω από το τιμόνι των οποίων βρίσκονται η Ellen Lohr και o Karl Wendlinger -πρώην οδηγοί αγώνων- και ο Marcus Breitschwerdt, επικεφαλής της Mercedes-Benz Heritage από τον Ιανουάριο. Η ιστορία του Mille Miglia, όπως ήταν η αρχική ονομασία του, είναι στενά συνδεδεμένη με τη Mercedes-Benz καθώς με τη νίκη του Γερμανού θρύλου των αγώνων Rudolf Caracciola με τον Wilhelm Sebastian το 1931, με μία SSKL (W 06 RS), έγινε η πρώτη μη ιταλική ομάδα που κέρδισε τον αγώνα.

Το 1952, η 300 SL (W 194) έκανε το ντεμπούτο της σε αυτό τον αγώνα, καταλαμβάνοντας τη 2η και 4η θέση. Οι John Cooper Fitch και Kurt Gessl κέρδισαν την κατηγορία τους στο Mille Miglia του 1955 με την έκδοση παραγωγής της 300 SL (W 198).

Επίσης το 1955, ο κορυφαίος Βρετανός οδηγός αγώνων Stirling Moss και ο δημοσιογράφος Denis Jenkinson που ήταν συνοδηγός του, έθεσαν ένα σημείο αναφοράς με την 300 SLR (W 196 S) που συνεχίζει να συναρπάζει πολλούς φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι σήμερα: το βρετανικό δίδυμο κάλυψε την απόσταση σε 10 ώρες, 7 λεπτά και 48 δευτερόλεπτα. Πρόκειται για ένα ακατάρριπτο ρεκόρ με μέσο ωριαία ταχύτητα σχεδόν 160 χλμ./ώρα στη διαδρομή μήκους χιλίων μιλίων με δύσκολα ορεινά περάσματα.

Σήμερα, το 1000 Miglia δεν διεξάγεται πλέον ως αγώνας, αλλά ως εκδήλωση με πολυάριθμες ειδικές διαδρομές και εξακολουθεί να απαιτεί πλήρη συγκέντρωση από τις ομάδες. Σε πολλά τμήματα της διαδρομής, ορισμένα κλασικά αυτοκίνητα φτάνουν στα όρια της απόδοσής τους. Οι οπαδοί στην άκρη του δρόμου γοητεύονται από το γεγονός ότι είναι μάρτυρες ενός αγώνα που έχει διατηρήσει την αποκλειστικότητά του μέχρι σήμερα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!