H Bugatti Bolide κατέκτησε βραβείο σχεδιασμού

Το πρωτότυπο αυτοκίνητο πίστας της Bugatti, η Bolide, εκτέθηκε στην εκδήλωση Concorso d’Eleganza Villa d’Este και κέρδισε το βραβείο σχεδιασμού στην κατηγορία concept car.

H Bugatti Bolide κατέκτησε βραβείο σχεδιασμού

Το πρωτότυπο αυτοκίνητο πίστας της Bugatti, η Bolide, εκτέθηκε στην εκδήλωση Concorso d’Eleganza Villa d’Este και κέρδισε το βραβείο σχεδιασμού στην κατηγορία concept car.

Το τριήμερο φεστιβάλ κλασικών αυτοκινήτων στις όχθες της λίμνης Κόμο Concorso d’Eleganza Villa d’Este αποτελεί ένα από τα πιο όμορφα και σημαντικά γεγονότα στον κόσμο των κλασικών και των πολυτελών σπορ αυτοκινήτων. Στην κατηγορία «Concept Cars and Prototypes», η Bugatti Bolide πρωταγωνίστησε ως ένα από τα επτά πρωτότυπα που παρουσιάστηκαν, κερδίζοντας το πολυπόθητο βραβείο σχεδιασμού της κατηγορίας.

Η πειραματική Bolide, αποτελεί στην ουσία μια Bugatti απογυμνωμένη, με μόνο τα βασικά της στοιχεία, βασισμενη στον εμβληματικό 8λιτρο κινητήρα W16. Όταν η ιδέα παρουσιάστηκε αρχικά το 2020, η επιθυμία των πελατών σε όλο τον κόσμο ήταν τέτοια που η Bugatti πήρε την απόφαση να παράγει μια μικρή σειρά παραγωγής 40 μονάδων της Bolide με τις παραγγελίες να εξαντλούνται άμεσα.

Το γεννημένο για την πίστα supercar έχει απαράμιλλη αναλογία βάρους προς ισχύ. Η Bugatti εξερεύνησε μια νέα διάσταση των σπορ αυτοκινήτων χάρη στον κινητήρα W16 απόδοσης 1.600 ίππων σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση παραγωγής εξαιρετικά υψηλών επιπέδων αεροδυναμικού φορτίου της Bolide, που της επιτρέπουν να επιτυγχάνει επιδόσεις παρόμοιες με αυτές αγωνιστικών πρωτότυπων LMP, καθώς παράγει 2.600 κιλά αεροδυναμικού φορτίου στα 320 χλμ./ώρα, ζυγίζοντας μόλις 1.240 κιλά (χωρίς υγρά), ενώ διαθέτει ροπή 1.850 Nm.

Η Bugatti πέτυχε αυτές τις επιδόσεις αναβαθμίζοντας τον W16 κινητήρα σε σχέση με τα μοντέλα παραγωγής. Οι εισαγωγές αέρα και οι εξατμίσεις έχουν πλέον ελεύθερη ροή και παράλληλα, η Bolide διαθέτει καινούργια turbo, ανασχεδιασμένο σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ και νέο σύστημα απαγωγής θερμότητας για την αντιμετώπιση των αυξημένων θερμοκρασιών που παράγει ο αναβαθμισμένος κινητήρας. Για την εξοικονόμηση βάρους, η Bolide βασίζεται σε ένα monocoque από ανθρακονήματα, που εξελίχθηκε γύρω από το κινητήριο σύνολο, ενώ η πλειονότητα του αμαξώματος του αυτοκινήτου αποτελείται από ανθρακονήματα ή αεροναυτικό χάλυβα.

Η Bugatti ισχυρίζεται ότι η Bolide μπορεί να αγγίζει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 2,17 δευτερόλεπτα, τα 200 χλμ./ώρα σε 4,36 δλ., τα 300 χλμ./ώρα σε 7,37 δλ., τα 400 χλμ./ώρα σε 12,08 δλ., και τα 500 χλμ./ώρα σε 20,16 δλ. Ωστόσο, σύμφωνα με τη βασική φιλοσοφία της μάρκας, οι επιδόσεις της Bolide είναι ιδιαίτερα προσιτές σε όλους τους οδηγούς που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, ώστε να δημιουργεί μια μοναδική, αλλά και βασιζόμενη στην εμπιστοσύνη εμπειρία.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!