Νέες εκδόσεις Competition για τα Audi RS 4 και RS 5

Τα Audi RS 4 Avant και RS 5 Coupe και Sportback με κινητήρα V6, έχουν εφοδιαστεί με ένα νέο επίπεδο εξοπλισμού περιορισμένης έκδοσης, φέροντας σχεδιαστικές βελτιώσεις και βασικές αναβαθμίσεις του πλαισίου.

Νέες εκδόσεις Competition για τα Audi RS 4 και RS 5

Τα Audi RS 4 Avant και RS 5 Coupe και Sportback με κινητήρα V6, έχουν εφοδιαστεί με ένα νέο επίπεδο εξοπλισμού περιορισμένης έκδοσης, φέροντας σχεδιαστικές βελτιώσεις και βασικές αναβαθμίσεις του πλαισίου.

Η Audi ανακοίνωσε ότι παρέχει νέα πακέτα εξοπλισμού περιορισμένης έκδοσης Competition και Competition Plus για τα RS 4 Avant και RS 5 Coupe και Sportback, σχεδιασμένα για να αντλήσουν τις πλήρεις δυνατότητες του τετρακίνητου πλαισίου κάθε αυτοκινήτου. Και τα δύο μοντέλα εξακολουθούν να αποδίδουν 450 ίππους από τον ίδιο V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων με διπλό turbo, αλλά χάρη στις αναβαθμίσεις, θα γίνει πιο αποτελεσματικός ο τρόπος χρήσης αυτής της ισχύος.

Η νέα έκδοση Competition θα περιοριστεί σε λιγότερες από 100 μονάδες στο Ηνωμένο Βασίλειο, αν και η Audi δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν αυτό το όριο θα ισχύει για τα RS 4 και RS 5 ξεχωριστά ή και για τα δύο μοντέλα μαζί. Οι εκδόσεις Competition και Competition Plus θα τοποθετηθούν ανάμεσα στα ήδη υπάρχοντα επίπεδα εξοπλισμού της γκάμας, στην οποία επί του παρόντος η έκδοση κορυφαίων προδιαγραφών είναι η Vorsprung.

Οι καινούργιες εκδόσεις προσφέρουν μια σειρά από αισθητικές αλλαγές που περιλαμβάνουν μαύρα εξωτερικά φινιρίσματα με προαιρετικά στοιχεία από ανθρακονήματα, καθώς και επενδύσεις καθισμάτων από μικροΐνες ή δέρμα ως προαιρετική επιλογή. Παρέχονται επίσης τιμόνι και επιλογέας ταχυτήτων με επένδυση alcantara, καθώς και φώτα κάτω από τους καθρέπτες.

Ένα σετ ζάντες 20 ιντσών με διαμαντένια κοπή είναι επίσης διαθέσιμο για παραγγελία για τα μοντέλα της έκδοσης Competition, που συνδυάζονται με ελαστικά Pirelli P Zero Corsa, τα οποία παρέχουν περισσότερη πρόσφυση. Ως αποτέλεσμα των καινούργιων ελαστικών, έχει μειωθεί κατά 2 δέκατα του δλ. ο χρόνος επιτάχυνσης από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα του RS 4, καθώς τώρα είναι 3,9 δευτερόλεπτα και για το RS 5 Competition 3,8 δευτερόλεπτα.

Κάθε μοντέλο λαμβάνει ένα ηχηρό σπορ σύστημα εξατμίσεων RS και η Audi έχει αφαιρέσει 8 κιλά υλικού ηχομόνωσης για να αυξήσει την ένταση του ήχου του κινητήρα που εισέρχεται στην καμπίνα επιβατών. Επίσης, έχει αυξηθεί η τελική ταχύτητα στα 290 χλμ./ώρα, σε σύγκριση με τα 250 χλμ./ώρα του βασικού RS 4 και RS 5.

Τα μοντέλα Competition Plus προσφέρουν περαιτέρω μηχανικές αναθεωρήσεις, με επίκεντρο ένα νέο σύστημα αναρτήσεων με ρυθμιζόμενη απόσταση από το έδαφος. Με πιο σκληρά ελατήρια και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τριών παραμέτρων, η Audi ισχυρίζεται ότι το σύστημα παρέχει βελτιωμένο έλεγχο και ακρίβεια χειρισμού, ειδικά όταν συνδυάζεται με νέες, πιο άκαμπτες αντιστρεπτικές ράβδους. Η νέα ανάρτηση μειώνει και την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χλστ., αν και ο οδηγός έχει την επιλογή να χαμηλώσει ακόμα περισσότερο το αυτοκίνητο (κατά 20 χλστ.), χειροκίνητα.

Τα μοντέλα έκδοσης Competition Plus διαθέτουν επίσης το δυναμικό σύστημα διεύθυνσης της Audi καθώς και ένα διαφορικό quattro sport, σχεδιασμένο να παρέχει μια πιο παιχνιδιάρικη ισορροπία πρόσφυσης. Το λογισμικό του κιβωτίου ταχυτήτων έχει επίσης ρυθμιστεί να πραγματοποιεί ταχύτερες αλλαγές σχέσεων ενώ έχει τροποποιηθεί και η βαθμονόμηση του ABS, πιθανώς για να προσαρμοστεί στην αυξημένη πρόσφυση των ελαστικών. Οι αναβαθμίσεις μειώνουν την απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα κατά 2 μέτρα σε σύγκριση με τις στάνταρ εκδόσεις.

Και τα δύο νέα επίπεδα εξοπλισμού θα διατεθούν στους αγοραστές των RS 4 και RS 5 αργότερα φέτος, αν και η Audi δεν έχει αποκαλύψει ακόμα την τιμή τους. Εκτιμάται ότι το βασικό πακέτο Competition θα προσθέσει περίπου 7.000 ευρώ στη βασική τιμή των RS 4 και RS 5, ενώ η αναβάθμιση Competition Plus θα κοστίζει πιο κοντά στα 12.000 ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!