Προ των πυλών η ηλεκτρική BMW iX1

Η επερχόμενη γενιά της BMW X1 θα προσφέρεται και με τη νέα γενιά eDrive, με την ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου να ολοκληρώνει επιτυχώς τις χειμερινές δοκιμές του στη βόρεια Σουηδία.

Προ των πυλών η ηλεκτρική BMW iX1

Η επερχόμενη γενιά της BMW X1 θα προσφέρεται και με τη νέα γενιά eDrive, με την ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου να ολοκληρώνει επιτυχώς τις χειμερινές δοκιμές του στη βόρεια Σουηδία.

Στο τελευταίο στάδιο εξέλιξης της νέας γενιάς της BMW X1, αλλά και της ηλεκτρικής εκδοχής της iX1 και λίγο πριν την αποκάλυψη, βρίσκεται η γερμανική εταιρεία. Μάλιστα, μόλις ολοκλήρωσε τις χειμερινές δοκιμές της iX1 στο κέντρο του BMW Group στο Arjeplog στη Σουηδία, με απόλυτη επιτυχία

Σε χιονισμένους δρόμους και ειδικά προετοιμασμένες πίστες πάγου γύρω από την πόλη Arjeplog κοντά στον Αρκτικό Κύκλο, μαζί με τις εκδόσεις με συμβατικό και Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης της νέας BMW X1, η νέα iX1 πέρασε με επιτυχία τις προβλεπόμενες δοκιμές για τα συστήματα μετάδοσης κίνησης και πλαισίου. Ως εκ τούτου, ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του BMW Group έφτασε στην τελική φάση της διαδικασίας εξέλιξης.

Αυτό το τεστ δύναμης και αντοχής σε παγωμένες θερμοκρασίες και χειμερινές οδικές συνθήκες υπέβαλλε τους ηλεκτροκινητήρες, την τεχνολογία ηλεκτρικής τετρακίνησης, την μπαταρία υψηλής τάσης, τα ηλεκτρονικά ισχύος και την τεχνολογία φόρτισης της BMW iX1, σε μία πολύ απαιτητική δοκιμασία, με την αυτονομία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής να είναι 413- 438 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον WLTP.

Η πέμπτη γενιά του BMW eDrive χρησιμοποιεί την τελευταία τεχνολογία κυψελών μπαταριών και την έξυπνη τεχνολογία διαχείρισης της θερμότητας, ώστε να επιτυγχάνονται σύντομοι χρόνοι φόρτισης και μεγάλη αυτονομία ακόμα και σε ακραίες θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν.

Με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν στον εμπρός άξονα και έναν στον πίσω), των οποίων η ισχύς κατανέμεται με ακρίβεια για τη βελτιστοποίηση της πρόσφυσης και της δυναμικής απόδοσης, σε συνδυασμό με την εξαιρετικά άμεση αντίδραση της τεχνολογίας περιορισμού της ολίσθησης των τροχών, που είναι εγκατεστημένο στη μονάδα ελέγχου των κινητήρων, η BMW iX1 είναι άριστα εξοπλισμένη για να προσφέρει οδήγηση με αυτοπεποίθηση σε όλα τα εδάφη.

Η BMW iX1 είναι το τρίτο SUV της μάρκας που διαθέτει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και θα προστεθεί στην γκάμα μοντέλων αμέσως μετά το λανσάρισμα της νέας BMW X1, που προγραμματίζεται για το φθινόπωρο του 2022. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο βασίζεται σε μία ευέλικτη αρχιτεκτονική και θα παράγεται στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης με τις εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες και Plug-in υβριδικά σύνολα του compact SUV.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!