Η νέα Maserati GranTurismo Folgore εμφανίστηκε στον αγώνα της Formula E στη Ρώμη

Το ηλεκτροκίνητο μοντέλο είναι ένα από τα τρία της Maserati με το διακριτικό «Folgore» που θα δούμε το 2023.

Η νέα Maserati GranTurismo Folgore εμφανίστηκε στον αγώνα της Formula E στη Ρώμη

Το ηλεκτροκίνητο μοντέλο είναι ένα από τα τρία της Maserati με το διακριτικό «Folgore» που θα δούμε το 2023.

Η Maserati GranTurismo Folgore έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στον αγώνα ηλεκτρικών μονοθέσιων της Formula E στη Ρώμη. Στο τιμόνι της βρισκόταν ο Carlos Tavares, CEO του Ομίλου Stellantis, στον οποίο ανήκει η Maserati.

Η μάρκα, που την επόμενη σεζόν θα συμμετάσχει στη Formula E, κυκλοφόρησε τις πρώτες εικόνες του GranTurismo Folgore το 2021 και λίγο αργότερα ο επικεφαλής σχεδιασμού, Francesco Tonon, αποκάλυψε ότι οι τρείς κινητήρες του αυτοκινήτου θα αποδίδουν «πολύ περισσότερους από 1.200 ίππους».

Το μοντέλο θα είναι τετρακίνητο, θα επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από τρία δευτερόλεπτα και θα έχει μέγιστη ταχύτητα άνω των 300 χλμ./ώρα. Δεν έχουμε στοιχεία για την αυτονομία, αλλά ο Tonon ανέφερε ότι θα είναι «ικανοποιητική για τους πελάτες». Το μοντέλο θα έχει τεχνολογίες που προέρχονται από τη Formula E, όπως το «bone» που βελτιώνει την κατανομή και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.

Μιλώντας για τον ήχο των ηλεκτρικών οχημάτων της Maserati, ο Tonon είπε ότι στα μοντέλα Folgore «δεν θα ακούσετε έναν ψεύτικο ήχο V6. Ο κινητήρας είναι διαφορετικός, οπότε ρυθμίσαμε τον ήχο ώστε να είναι εμβληματικός, μοναδικός και Maserati.»

Η διακριτική ονομασία «Folgore», που στα ιταλικά σημαίνει «αστραπή», θα υπάρχει σε όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Maserati. Εκτός από τη GranTurismo Folgore, το 2023 θα λανσαριστεί και η GranCabrio Folgore convertible και μια ηλεκτρική έκδοση της Grecale.

Μέχρι το 2025, η γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων της ιταλικής μάρκας αυτοκινήτων πολυτελείας θα περιλαμβάνει ακόμα μια έκδοση μηδενικών εκπομπών ρύπων του υπεραυτοκινήτου MC20, καθώς και τις επόμενες αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των Levante και Quattroporte, που θα διαθέτουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3.

Αυτές θα χρησιμοποιούν τη νέα πλατφόρμα «STLA Medium» του Ομίλου Stellantis, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία θα παρέχει αυτονομία έως και 708 χιλιόμετρα. Τα ηλεκτρικά GranTurismo, GranCabrio και Grecale, ωστόσο, δεν θα χρησιμοποιήσουν αυτή την πλατφόρμα, προκειμένου να διατηρήσουν την ταυτότητά τους ως Maserati, σύμφωνα με τη μάρκα.

Απόδοση: Χριστίνα Μυρτώ Σταθάκη

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!