Αναβαθμισμένο λογισμικό για τα Volkswagen ID.

Το νέο λογισμικό Software 3.0 της Volkswagen βελτιώνει τις δυνατότητες φόρτισης των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων ID. και περιλαμβάνει καινούργια συστήματα υποστήριξης του οδηγού.

Αναβαθμισμένο λογισμικό για τα Volkswagen ID.

Το νέο λογισμικό Software 3.0 της Volkswagen βελτιώνει τις δυνατότητες φόρτισης των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων ID. και περιλαμβάνει καινούργια συστήματα υποστήριξης του οδηγού.

Όταν η Volkswagen παρουσίασε το ID.3 το 2020, οι πελάτες έπρεπε να επισκεφθούν τις αντιπροσωπείες της για να λάβουν τις αναβαθμίσεις στο λογισμικό. Ωστόσο, πέρυσι οι αναβαθμίσεις μπορούσαν να γίνουν ασύρματα και τώρα η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε τη μεγαλύτερη αναβάθμιση του λογισμικού της με το Software 3.0.

Το νέο λογισμικό βασίζεται στο cloud και με τη χρήση σμήνους δεδομένων (swarm data), τα μοντέλα ID. επωφελούνται της επικοινωνίας μεταξύ των οχημάτων, επιτρέποντας υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας σε ταχύτητες έως 90 χλμ./ώρα. Αυτό υλοποιείται με τη χρήση υπερήχων και δύο ραντάρ στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, υπό την προϋπόθεση ότι οι αισθητήρες δεν έχουν εντοπίσει αντικείμενα και ο οδηγός έχει τα χέρια του στο ευαίσθητο στην αφή τιμόνι.

Παρέχεται επίσης λειτουργία υποβοήθησης παρκαρίσματος, η οποία μπορεί να αναγνωρίσει θέσεις πάρκινγκ και να αναλάβει τον πλήρη έλεγχο της διαδικασίας. Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα απομνημόνευσης έως και πέντε θέσεων πάρκινγκ που χρησιμοποιούνται συχνά, επισπεύδοντας τη διαδικασία. Λειτουργεί σε ταχύτητες έως 40 χλμ./ώρα και για απόσταση έως 50 μέτρα. Ο οδηγός χρειάζεται να παρκάρει μία φορά, αποθηκεύοντας στο σύστημα τον ελιγμό στάθμευσης, με το αυτοκίνητο να μπορεί να τον εκτελέσει όποτε ζητηθεί.

Επίσης, αναβαθμίστηκε η head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας, η οποία προβάλλει επιπλέον πληροφορίες στο οπτικό πεδίο του οδηγού στο παρμπρίζ, νέα σύμβολα, όπως κυκλικούς κόμβους και πληροφορίες για την απόσταση από τον προορισμό, με τα βέλη για τις στροφές να φαίνονται καλύτερα εντός του εικονικού περιβάλλοντος. Στο ID. Cockpit, εκτός της υπολειπόμενης αυτονομίας, εμφανίζεται και η κατάσταση φόρτισης (SOC) ως ποσοστό επί τοις εκατό.

Ο φωνητικός έλεγχος έχει βελτιστοποιηθεί, καθώς μέσω των ψηφιακών μικροφώνων αναγνωρίζει αν δίνει την εντολή ο οδηγός ή ο συνοδηγός. Για παράδειγμα, όταν πρόκειται για διζωνικό κλιματισμό, ρυθμίζει τη θερμοκρασία αντίστοιχα ενώ είναι σε θέση να απευθύνει ερωτήσεις, για καλύτερη κατανόηση των εντολών.

Τα μοντέλα με μπαταρία 77 kWh, με το Software 3.0 μπορούν πλέον να φορτίζουν με ισχύ έως 135 kW αντί για 125 kW, σε έναν αντίστοιχο ταχυφορτιστή DC. Επιπρόσθετα, οι βελτιώσεις στη θερμική διαχείριση της μπαταρίας κάνουν την οδήγηση και τη διαχείριση ενέργειας της μπαταρίας ακόμα πιο αποδοτική, αυξάνοντας την αυτονομία.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!