Στο εσωτερικό του ηλεκτρικού crossover smart #1

Το εσωτερικό του μερικώς καμουφλαρισμένου ολοκαίνουργιου μικρού SUV της smart αποκαλύφθηκε σε νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες.

Στο εσωτερικό του ηλεκτρικού crossover smart #1

Το εσωτερικό του μερικώς καμουφλαρισμένου ολοκαίνουργιου μικρού SUV της smart αποκαλύφθηκε σε νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες.

Καθώς η smart ετοιμάζεται να αποκαλύψει το ολοκαίνουργιο #1, αμιγώς ηλεκτρικό SUV της, μπορούμε να ρίξουμε μια κλεφτή ματιά στο εσωτερικό του, το οποίο αποκαλύφθηκε σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες. Παρόλο που μόνο ορισμένα τμήματα του εσωτερικού έχουν αποκαλυφθεί στις εικόνες, μπορούμε να δούμε ότι η καμπίνα επιβατών ακολουθεί πιστά εκείνη του concept #1, το οποίο χρησίμευσε ως προεπισκόπηση για το καινούργιο μοντέλο.

Κάτω από το ταμπλό υπάρχει ένα στοιχείο σχήματος Υ, το οποίο καταλήγει σε μια αρκετά μεγάλη κεντρική κονσόλα. Πάνω από δύο λεπτούς αεραγωγούς βρίσκεται μια μεγάλη οθόνη infotainment, η οποία φαίνεται να έχει το ίδιο μέγεθος 12,8 ιντσών με αυτήν του αυτοκινήτου της έκθεσης. Σε αντίθεση με το concept #1 όμως, ενδέχεται να υπάρχει ένας μικρός ψηφιακός πίνακας οργάνων. Επίσης, όπως ανακαλύφθηκε από μια κοντινή λήψη των ηχείων, το συγκεκριμένο #1 διαθέτει ηχοσύστημα της Beats.

Το τριάκτινο τιμόνι είναι πολύ παρόμοιο με αυτό του concept #1, όπως και ο σχεδιασμός των καθισμάτων, αν και με διαφορετικά προσκέφαλα. Τα γυαλιστερά λευκά διακοσμητικά κομμάτια θα είναι πιθανότατα διαθέσιμα σε πολλά φινιρίσματα. Οι τελευταίες εξωτερικές λήψεις δεν μας δείχνουν πολλά που δεν έχουμε ήδη δει μέσω των σχεδίων πατέντας που διέρρευσαν και των επίσημων εικόνων των πρωτοτύπων προπαραγωγής που υποβάλλονται σε δοκιμές σε κρύο καιρό στην Κίνα. Όλα αυτά αποκαλύπτουν μια ήπια εξέλιξη του σχεδιασμού που καθιερώθηκε από το concept #1.

Οι μικρές αλλαγές περιλαμβάνουν ένα κανονικό καπό, νέο κάτω μέρος μάσκας και μικρότερες ζάντες. Ωστόσο, το αμάξωμα και οι αναλογίες του οχήματος ευθυγραμμίζονται με το concept #1. Η smart επιβεβαίωσε ότι ο σχεδιασμός δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,29, που επιτυγχάνεται με λεπτομέρειες όπως οι ενσωματωμένες χειρολαβές των θυρών και η μάσκα με ενεργές εισαγωγές αέρα, που έχουν τη δυνατότητα να ανοίγουν και να κλείνουν. Και τα δύο αυτά χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.

Το Φεβρουάριο, η smart επιβεβαίωσε ότι το μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό SUV θα πάρει το όνομα smart #1 όταν καταφθάσει στην αγορά προς το τέλος του 2022, αποκαλύπτοντας μερικά teasers από επίσημες φωτογραφίες κατά τη διάρκεια χειμερινών δοκιμών, πριν από την πλήρη αποκάλυψή του στις 7 Απριλίου.

Το νέο μοντέλο αποτελεί μια καινούργια σελίδα για την smart, η οποία στοχεύει να αλλάξει εικόνα, υπό την κοινή ιδιοκτησία του ομίλου Mercedes και της Geely. Η μάρκα επιβεβαίωσε ότι το όνομα #1 είναι ένα σημαντικό μέρος αυτής της αλλαγής, καθώς η smart θα μεταβεί σε αριθμημένη ονοματολογία των αυτοκινήτων της και θα απομακρυνθεί από τη τακτική ονομασίας ForTwo και ForFour που χρησιμοποιούσε προηγουμένως.

Η χρήση του hashtag στην ονομασία έχει ως στόχο να υποδηλώσει τη νεανικότητα της smart. H μάρκα ευελπιστεί ότι η αλλαγή στρατηγικής θα τη δει να γίνεται ξανά μια εταιρεία που καθορίζει τις τάσεις, στοχεύοντας να προκαλέσει παρόμοιο αντίκτυπο με αυτό των πρώτων βημάτων της, όταν αποκαλύφθηκε το 1997 το αρχικό smart city coupe.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!