Ξεκίνησε η διάθεση της Mercedes-AMG SL στην Ευρώπη (τιμές)

Οι Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+ και SL 63 4MATIC+ τώρα είναι διαθέσιμες για παραγγελία στη Γερμανία.

Ξεκίνησε η διάθεση της Mercedes-AMG SL στην Ευρώπη (τιμές)

Οι Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+ και SL 63 4MATIC+ τώρα είναι διαθέσιμες για παραγγελία στη Γερμανία.

Η νέα Mercedes-AMG SL είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία στη Γερμανία. Το μοντέλο επιστρέφει στις ρίζες του με μια κλασική, υφασμάτινη οροφή και σπορ χαρακτήρα. Ταυτόχρονα, το πολυτελές roadster 2+2 θέσεων διαθέτει για πρώτη φορά την πλήρως μεταβλητή τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC+.

Στοιχεία υψηλής τεχνολογίας, όπως η ενεργή ανάρτηση AMG Active Ride Control, η τετραδιεύθυνση, τα προαιρετικά διαθέσιμα κεραμικά φρένα AMG και το Digital Light με λειτουργία προβολής, τονίζουν τις σπορ προδιαγραφές των μοντέλων. Αυτά, σε συνδυασμό με τον κινητήρα 4,0 λίτρων V8 biturbo της AMG προσφέρουν οδηγική εμπειρία υψηλών προδιαγραφών. Η μάρκα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλέξουν μεταξύ πολλών επιλογών εξατομίκευσης σύμφωνα με τις επιθυμίες τους.

Εφέτος είναι μια χρονιά ορόσημο για την «SL». Έχουν περάσει 70 χρόνια από την πρώτη φορά που το  σπορ αυτοκίνητο είδε το φως της δημοσιότητας στη Στουτγάρδη. Με την αγωνιστική έκδοση 300 SL, η Mercedes-Benz σημείωνε τη μία επιτυχία μετά την άλλη σε πίστες σε όλο τον κόσμο από το 1952 και μετά, έτσι το όνομα SL έγινε γρήγορα θρύλος.

Ακολούθησε το 1954 το σπορ αυτοκίνητο παραγωγής 300 SL που έγινε γνωστό ως «Gullwing» λόγω του τρόπου με τον οποίο άνοιγαν οι πόρτες του και θύμιζε τα φτερά του γλάρου. Άλλα ορόσημα στην ιστορία του μοντέλου ήταν η «Παγόδα» (1963-1971), η αειθαλής R107 (1971-1989) η οποία παράχθηκε για 18 χρόνια και ο διάδοχός της, η R129 (1989-1995).

Η τελευταία γενιά της SL είναι διαθέσιμη με δύο εκδόσεις του 4λιτρου κινητήρα biturbo V8 της AMG. Οι κινητήρες συναρμολογούνται εξ ολοκλήρου στο χέρι στο εργοτάξιο της εταιρείας στο Affalterbach σύμφωνα με την αρχή “One Man, One Engine”.

Στην SL 63 4MATIC+ ο κινητήρας αποδίδει 585 ίππους και έχει μέγιστη ροπή 800 Nm σε ένα ευρύ φάσμα στροφών από 2500 έως 4500 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα, έχει μέγιστη τελική ταχύτητα τα 315 χλμ./ώρα και κοστίζει στη Γερμανία από 187.097,75 ευρώ.

Στην SL 55 4MATIC+, ο V8 κινητήρας αποδίδει 476 ίππους και 700 Nm ροπής. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,9 δευτερόλεπτα, έχει μέγιστη ταχύτητα 295 χλμ./ώρα και κοστίζει στη Γερμανία από 158.240,25 ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!