H επόμενη Alfa Romeo Spider θα είναι ηλεκτρική

H Alfa Romeo σκοπεύει να επαναφέρει τη θρυλική Spider, αυτή τη φορά όμως σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

H επόμενη Alfa Romeo Spider θα είναι ηλεκτρική

H Alfa Romeo σκοπεύει να επαναφέρει τη θρυλική Spider, αυτή τη φορά όμως σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν ελάχιστα cabrio ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά. Ωστόσο, η Alfa Romeo σκοπεύει να τολμήσει το εν λόγω εγχείρημα, καθώς σχεδιάζει να λανσάρει ένα νέο, αμιγώς ηλεκτρικό roadster, αναβιώνοντας την Duetto Spider. Έπειτα από πολυετή απουσία της μάρκας από τη συγκεκριμένη κατηγορία, η προσθήκη του cabrio μοντέλου θα εμπλουτίσει τον ανανεωμένο στόλο της.

Ο όμιλος Stellantis έχει καταλήξει στη χρηματοδότηση ενός προγράμματος νέων μοντέλων για την Alfa Romeo, με σκοπό να ανεβάσει το προφίλ της ιταλικής μάρκας, δημιουργώντας μια γκάμα πολυτελών αυτοκινήτων. To σχεδιαστικό τμήμα της Alfa Romeo έχει επιδοθεί στη δημιουργία 6 νέων μοντέλων. Η Spider θα είναι μεταξύ των κορυφαίων εξ αυτών. Άμεσος αντίπαλος του ιταλικού roadster αναμένεται να είναι o επερχόμενος διάδοχος της Porsche 718.

H προηγούμενη εκδοχή της Alfa Romeo Spider δεν τίμησε την κληρονομιά του εκπληκτικού αρχικού μοντέλου της δεκαετίας του 1960. Η καινούργια ερμηνεία της ιταλικής μάρκας προβλέπεται ότι θα βασιστεί στη μεσαίου μεγέθους πλατφόρμα STLA, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί το 2023 και θα παρέχει μπαταρία 104 kWh με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 244 ίππων.

Δεδομένου ότι η πλατφόρμα STLA είναι αρθρωτή, παρέχει τη δυνατότητα να διαμορφωθεί κατά βούληση σε ποιον άξονα θα μεταδίδεται η κίνηση: εμπρός, πίσω ή και στους δύο. Εφόσον η πλατφόρμα θα είναι αρκετά ισχυρή για να υποστηρίξει κίνηση στον πίσω άξονα, οι αρχικές εκτιμήσεις συνιστούν ότι θα προτιμηθεί αυτή η διαμόρφωση για τη η βασική έκδοση.

Η έκδοση υψηλότερων επιδόσεων ενδέχεται να διαθέτει τετρακίνηση, με παραγόμενη ισχύ 500 ίππων. Δεδομένου του μειωμένου όγκου της ηλεκτρικής πλατφόρμας, δεν αποκλείεται να δούμε και δεύτερη σειρά -μικρών- καθισμάτων στην καινούργια Spider, προς εκμετάλλευση του επιπλέον χώρου.

Προβλέπεται ότι θα διαθέτει μεγάλο μεταξόνιο και μακρύ καπό, για να θυμίζει τα ένδοξα βενζινοκίνητα GT της εταιρείας, καθώς και αεροδυναμική διαμόρφωση προς ελάττωση της οπισθέλκουσας. Η όψη της προβλέπεται ότι δε θα είναι ρετρό, αλλά τολμηρή, διατηρώντας μινιμαλιστικές γραμμές.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!