Η Lamborghini φιλοδοξεί να κρατήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2030

Με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα ήθελε να συνεχίσει η Lamborghini και μετά το 2030, επενδύοντας όμως σε συνθετικά καύσιμα.

Η Lamborghini φιλοδοξεί να κρατήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2030

Με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα ήθελε να συνεχίσει η Lamborghini και μετά το 2030, επενδύοντας όμως σε συνθετικά καύσιμα.

Την περασμένη χρονιά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε τη μείωση κατά 55% των εκπομπών CO2 από τα αυτοκίνητα μέχρι το 2030 και την πλήρη απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2035. Τίποτα όμως δεν είναι ακόμα επίσημο, ωστόσο, φαίνεται πως όλα πηγαίνουν προς αυτή την κατεύθυνση.

Παρόλα αυτά, υπάρχουν ακόμα κατασκευαστές που βλέπουν μέλλον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, με τη Lamborghini να είναι ανάμεσα σε αυτούς. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ιταλικής εταιρείας, Stephan Winkelmann δηλώνει ότι θα ήθελε να συνεχίσουν με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το τέλος της δεκαετίας.

Αυτό μπορεί να ακούγεται απίθανο με τις σημερινές προοπτικές, όπως έχουν διαμορφωθεί, αλλά ο Stephan Winkelmann έχει ένα σχέδιο. Μετά την υβριδική εποχή θα εξετάσουν εναλλακτικές μεθόδους ώστε να κρατήσουν ζωντανούς τους θερμικούς κινητήρες. Μια πιθανή λύση είναι η χρήση συνθετικών καυσίμων.

Ωστόσο, αυτό δεν βάζει στον πάγο τα επίσημα σχέδια της Lamborghini που ανακοίνωσε νωρίτερα μέσα στη χρονιά και περιλαμβάνουν την παρουσίαση ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου μέσα στο 2028. Αυτό θα είναι ένα μοντέλο 2+2 θέσεων με ψηλό… ανάστημα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!