Sony και Honda συνεργάζονται για τη δημιουργία ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Οι δύο ιαπωνικές εταιρείες ενώνουν και επίσημα πλέον τις δυνάμεις τους για την εξέλιξη και την πώληση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με την Honda να κατασκευάζει πάνω σε πλατφόρμα που θα δημιουργήσει η Sony.

Sony και Honda συνεργάζονται για τη δημιουργία ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Οι δύο ιαπωνικές εταιρείες ενώνουν και επίσημα πλέον τις δυνάμεις τους για την εξέλιξη και την πώληση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με την Honda να κατασκευάζει πάνω σε πλατφόρμα που θα δημιουργήσει η Sony.

  • Η Sony έκανε την έκπληξη στην έκθεση CES 2020, όταν παρουσίασε το Vision-S, ένα ηλεκτρικό sedan. Το Vision-S 02 ένα SUV ακολούθησε στις αρχές του έτους στην ίδια έκθεση στο Las Vegas. Στην CES τον Ιανουάριο το τμήμα Sony mobility ανακοίνωσε την πρόθεση να μπει στο χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και λίγες εβδομάδες μετά η ιστοσελίδα Automotive News δημοσίευσε σε άρθρο της την επιθυμία της Sony να βρει ένα στρατηγικό συνεργάτη.

Φθάνοντας στο σήμερα και στις 4 Μαρτίου, η Sony βρήκε συνεργάτη στο «πρόσωπο» της Honda. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να κάνουν συνεργασία για την εξέλιξη και την πώλησε ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Για να το πραγματοποιήσουν δημιούργησαν μια νέα εταιρεία που ονόμασαν απλά, «New Company» με στόχο την εξέλιξη και πώληση αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων. Επόμενος στόχος είναι να δημιουργήσουν τη νέα… «New Company» πριν το τέλος του έτους.

Αν όλα πάνε σύμφωνα με τα σχέδια, τότε θα πρέπει να περιμένουμε να κυκλοφορήσει το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο αυτής της συνεργασίας, μέσα στο 2025. Όπως αναμένεται η Honda θα φροντίσει για την κατασκευή του αυτοκινήτου, που θα γίνει σε ένα από τα εργοστάσιά της, πάνω σε μια πλατφόρμα που θα έχει εξελίξει η Sony. Ωστόσο, είναι αρκετά νωρίς για να πούμε αν το μοντέλο που θα κυκλοφορήσει θα έχει σχέση με το Vision-S ή το SUV που ήδη έχει παρουσιάσει η Sony.

Όσον αφορά τα δύο πρωτότυπα της ιαπωνικής εταιρείας, τόσο το sedan, όσο και το SUV εφοδιάζονται με δύο κινητήρες, έναν στον κάθε άξονα που αποδίδουν 400 kW (540 ίππους). Το sedan θεωρητικά έχει 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ. με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα. Το SUV με τη σειρά του είναι ελαφρώς πιο αργό, αφού ζυγίζει 130 κιλά περισσότερα, φτάνοντας συνολικά τα 2.480 κιλά.

Ενώ το sedan είναι 4θέσιο, το SUV μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και επτά άτομα. Λεπτομέρειες σχετικά με την μπαταρία δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, εκτός από την πληροφορία που αναφέρει ότι είναι εξαιρετικά λεπτές, έχοντας ως στόχο να καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο απελευθερώνοντας περισσότερο στο εσωτερικό της καμπίνας για τους επιβαίνοντες.

Η πλατφόρμα σε αυτή τη φάση έχει εφαρμογή σε sedan και SUV, αλλά μπορεί να αποτελέσει επίσης τη βάση για τη δημιουργία και άλλων τύπων αυτοκινήτων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!