Η Kia ανακοίνωσε το επιχειρηματικό της πλάνο μέχρι το 2030. Η μάρκα σκοπεύει να διαθέτει 4 εκατομμύρια οχήματα ετησίως μέχρι το τέλος της δεκαετίας, εκ των οποίων 1,2 εκατομμύρια θα είναι ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV). Μέχρι το 2027 θα παρουσιαστούν 14 νέα ηλεκτροκίνητα Kia, ώστε να βοηθήσουν την εταιρεία να επιτύχει αυτούς τους αριθμούς, ενώ παράλληλα θα στραφεί σε πιο βιώσιμες μεθόδους κατασκευής, ανακυκλωμένα υλικά και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας όπου είναι δυνατόν.
Από το 2023, η Kia σχεδιάζει να λανσάρει τουλάχιστον δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ετησίως, τα οποία στη συνέχεια θα φτάσουν τα 14 έως το 2027. Αυτή η νέα γκάμα λέγεται ότι περιλαμβάνει δύο pick-up και ένα μικρό μοντέλο που πιθανότατα θα είναι προσιτό οικονομικά ώστε να προσελκύσει πελάτες, από ανταγωνιστές όπως η MG, με περιορισμένο προϋπολογισμό. Ένα από τα πρώτα οχήματα που θα δούμε είναι το EV9 με το οποίο η μάρκα θα κάνει το ντεμπούτο της σε μια τεχνολογία επόμενης γενιάς, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος αυτόνομης οδήγησης «AutoMode». Θα είναι επίσης διαθέσιμες για πρώτη φορά οι over-the-air ενημερώσεις και οι υπηρεσίες «Feature on Demand».
Ένας άλλος από τους στόχους της Kia για το 2030 είναι να γίνει κορυφαία παγκόσμια μάρκα Purpose Built Vehicle (PBV), τα οποία θα κατασκευάσει για εταιρικούς πελάτες σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί στην αύξηση της ζήτησης για προϊόντα κατά παραγγελία έως το 2030, που υπολογίζεται να πενταπλασιαστεί. Προς το παρόν τα PBV θα κατασκευαστούν σε υπάρχουσες πλατφόρμες όπως του e-Niro Plus και θα απευθύνονται σε στόλους ταξί και υπηρεσίες μεταφοράς. Ωστόσο από το 2025 θα παρουσιαστούν αποκλειστικές πλατφόρμες τύπου skateboard.
Οι πλατφόρμες skateboard είναι ευέλικτες σε μέγεθος και διαθέτουν αρθρωτά αμαξώματα, τα οποία μπορούν εύκολα να αντικατασταθούν για να καλύψουν τις ανάγκες κάθε επιχείρησης. Οι επιλογές θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν οχήματα εφοδιασμού μικρής κλίμακας, οχήματα κοινής χρήσης και οχήματα παραδόσεων.