Skoda Slavia: Ένα νέο πρακτικό sedan

Ένα εντελώς νέο μοντέλο με χρηστικό χαρακτήρα, που προορίζεται για την αγορά της Ινδίας.

Skoda Slavia: Ένα νέο πρακτικό sedan

Ένα εντελώς νέο μοντέλο με χρηστικό χαρακτήρα, που προορίζεται για την αγορά της Ινδίας.

Ο Όμιλος Volkswagen έχει ιδιαίτερα φιλόδοξους στόχους για την τεράστια ινδική αγορά. Εντός του Ομίλου, η Skoda έχει επωμιστεί τον ρόλο της μάρκας που θα αναπτύξει τη διείσδυση στην αχανή χώρα του άνω του ενός δισεκατομμυρίου κατοίκων, σε επίπεδο πωλήσεων.

Η Slavia είναι το δεύτερο μοντέλο που «βγαίνει» από το σχεδιαστικό κέντρο του Pune, στα δυτικά της Ινδίας και θα κατασκευάζεται στο εκεί εργοστάσιο, μετά το Kushaq. Όπως και το SUV, η Slavia βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0-IN, μια παραλλαγή της αρθρωτής εγκάρσιας πλατφόρμας του Ομίλου Volkswagen που έχει προσαρμοστεί από τη Skoda ειδικά για την Ινδία.

Η χρήση της πλατφόρμας του Ομίλου επιτρέπει στο νέο σεντάν να εξοπλίζεται με μια εκτεταμένη γκάμα χαρακτηριστικών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, καθώς και μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης οδηγού, στον βασικό εξοπλισμό. Έτσι, η Slavia διατίθεται με επιλογή από δύο ισχυρούς και αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης TSI.

Εισαγωγική επιλογή είναι ο 3κύλινδρος 1.0 TSI των 115 ίππων, ενώ διαθέσιμος και ο γενιάς EVO 4κύλινδρος 1.5 TSI, των 150 ίππων. Και οι δύο διαθέτουν τεχνολογία Stop/Start, πληρούν τα αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων BS6 της Ινδίας, ενώ συνδυάζονται στάνταρ με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, με τον 1.5 TSI να μπορεί να εφοδιαστεί και με επτατάχυτο αυτόματο DSG.

Επίσης, συνδυάζει γενναιόδωρους χώρους για πέντε επιβάτες και χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 521 λίτρων. Χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα κομψές γραμμές σε κουπέ φόρμα και προβολείς και πίσω φώτα τεχνολογίας LED. Τα επιχρωμιωμένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και οι δίχρωμες ζάντες αλουμινίου ταιριάζουν απόλυτα με τις ινδικές προτιμήσεις και αισθητική.

Το νέο μοντέλο διαθέτει προηγμένα συστήματα infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής και κορυφαία επίπεδα συνδεσιμότητας, με πρόσβαση σε μια πληθώρα διαδικτυακών υπηρεσιών “MySKODA Connect”.

Μαζί με το Kushaq, η νέα Slavia δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες για την υλοποίηση των σχεδίων ανάπτυξης του Ομίλου Volkswagen στην Ινδία. Ο Όμιλος επενδύει συνολικά ένα δισ. ευρώ στο έργο INDIA 2.0 για την ενίσχυση της μακροχρόνιας παρουσίας της Skoda και της Volkswagen στη χώρα.

Στόχος είναι να επιτευχθεί ένα συνδυασμένο μερίδιο αγοράς 5% για τη SKODA και τη Volkswagen έως το 2025, ανάλογα με την εξέλιξη της αγοράς. Για τη Skoda, αυτό σημαίνει ότι η Ινδία πρόκειται να γίνει μία από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!