Λίγο μετά την κυκλοφορία της πέμπτης γενιάς του Range Rover, η Land Rover θα παρουσιάσει το Range Rover Sport και οι αποκλειστικές εικόνες μας δείχνουν πως περιμένουμε να μοιάζει. Το νέο αυτοκίνητο, που θα ανταγωνιστεί από την BMW X5 μέχρι το αμιγώς ηλεκτρικό Audi e-tron, χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Modular Longitudinal (MLA), που υποστηρίζει ήπια υβριδικά συστήματα 48V, plug-in υβριδικά, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά.
Το στιλ του επόμενου Range Rover Sport θα είναι πιθανότατα μια εξελιγμένη εκδοχή του προηγούμενου μοντέλου, με παρόμοια σιλουέτα και μερικά στοιχεία από το πιο πρόσφατο Range Rover, όπως τα αναδυόμενα χερούλια στις πόρτες και τα φωτιστικά σώματα που εκτείνονται στα μπροστινά φτερά. Η διάταξη της μάσκας και του προφυλακτήρα θυμίζει περισσότερο το Velar, ενώ στο πίσω μέρος και πάλι τα φώτα αγκαλιάζουν τα φτερά του αυτοκινήτου. Σημαντικά μικρότεροι δείχνουν οι εμπρός και πίσω πρόβολοι.
Στο εσωτερικό από τις κατασκοπευτικές λήψεις διακρίνουμε την οθόνη αφής 11,4 ιντσών του infotainment, η οποία αναμένουμε ότι θα χρησιμοποιηθεί σε όλη τη σειρά μοντέλων επόμενης γενιάς του ομίλου που βασίζονται στην αρχιτεκτονική MLA.
Οι επιλογές κινητήρων εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να υπάρχουν στο επόμενο Range Rover Sport, αλλά θα είναι διαθέσιμο και με ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Η Jaguar Land Rover έχει επιβεβαιώσει ότι θα συνεργαστεί με την BMW για τους ηλεκτροκινητήρες των επόμενης γενιάς οχημάτων της, που θα έχουν τεχνολογίες από τα επόμενα BMW i5 και i7.
Ωστόσο η Land Rover θα συνεχίσει την παραγωγή του Range Rover Sport SVR και αναμένουμε ότι το μοντέλο θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα V8 4,4 λίτρων με διπλό υπερσυμπιεστή της BMW X5 M Competition. Ο ίδιος κινητήρας είναι διαθέσιμος και στο μεγάλο Range Rover, των 530 ίππων, ωστόσο, για το Sport SVR, αναμένουμε ότι η ισχύς θα είναι 625 ίπποι, δηλαδή τη μέγιστη που μπορεί να αποδώσει ο κινητήρας, τοποθετώντας τις επιδόσεις του στο ίδιο επίπεδο με την ταχύτερη έκδοση της X5.