Το Hyundai Ioniq 6 στο δρόμο… της εξέλιξης

Πλησιάζει η ημερομηνία παρουσίασης το νέου αμιγώς ηλεκτρικού Ioniq 6 που θα έχει μέγιστη αυτονομία 500 χιλιομέτρων.

Το Hyundai Ioniq 6 στο δρόμο… της εξέλιξης

Πλησιάζει η ημερομηνία παρουσίασης το νέου αμιγώς ηλεκτρικού Ioniq 6 που θα έχει μέγιστη αυτονομία 500 χιλιομέτρων.

Οι φωτογράφοι μας εντόπισαν ένα βαριά καμουφλαρισμένο πρωτότυπο Hyundai Ioniq 6 σε χειμερινές δοκιμές εξέλιξης πριν από την αναμενόμενη κυκλοφορία του αυτοκινήτου αργότερα μέσα στη χρονιά. Το μοντέλο σχεδιάστηκε για να ανταγωνιστεί στην αγορά τα Tesla Model 3 και BMW i4. Το Ioniq 6 θα έχει μέγιστη αυτονομία 500 χιλιομέτρων, δηλαδή μεγαλύτερη από οποιοδήποτε μοντέλο της Hyundai μέχρι σήμερα. Αυτό είναι εφικτό χάρη στην αρχιτεκτονική 800V E-GMP της εταιρείας και στο αεροδυναμικό σχήμα του αμαξώματος του αυτοκινήτου.

Έχουν μείνει μόνο λίγοι μήνες μέχρι την αποκάλυψη του Ioniq 6 και φημολογείται ότι η μάρκα καθυστέρησε την πρεμιέρα του αυτοκινήτου για το καλοκαίρι, προκειμένου να προσθέσει ορισμένες σχεδιαστικές αλλαγές της τελευταίας στιγμής, οι οποίες θα βοηθήσουν στην αύξηση της αυτονομίας πάνω από τα 480 χιλιόμετρα του Ioniq 5.

Ωστόσο, ακόμα δεν μπορούμε να δούμε καμία από αυτές τις αλλαγές, καθώς το πρωτότυπο είναι πολύ έντονα καμουφλαρισμένο. Πάντως ο τύπος στη Νότια Κορέα αναφέρει ότι το Ioniq 6 θα έχει ελαφρώς διαφορετικό στυλ και μακρύτερο αμάξωμα. Η Hyundai θα τοποθετήσει στο Ioniq 6 την μπαταρία 77,4 kWh που έχει και το Kia EV6, αντί για τη μονάδα 73 kWh που χρησιμοποιεί το Ioniq 5.

Το αεροδυναμικό σχήμα του αυτοκινήτου μοιάζει πολύ με το concept car Prophecy, ενώ υιοθετεί το σύστημα μετάδοσης της κίνησης με δύο κινητήρες από το Ioniq 5 των 305 ίππων. Ωστόσο η διάταξη των 305 ίππων θα υπάρχει στο κορυφαίο μοντέλο της σειράς. Οι πιο οικονομικές εκδόσεις του θα είναι διαθέσιμες με μικρότερη μπαταρία, 58 kWh και μόνο έναν ηλεκτροκινητήρα, για να διατηρήσει την αρχική τιμή του χαμηλά.

Με τα πρωτότυπα της Hyundai να αποκαλύπτουν πολύ λίγα πράγματα για το στυλ του Ioniq 6, οι αποκλειστικές μας εικόνες προσφέρουν μια καλύτερη ιδέα για το πώς θα μοιάζει το αυτοκίνητο. Θα έχει αναλογίες παρόμοιες με εκείνες των υβριδικών Ioniq, με σχήμα του τετράθυρου κουπέ να ενσωματώνει μια πίσω αεροτομή χαμηλά στο πορτμπαγκάζ για καλύτερη αεροδυναμική.

Στο εσωτερικό, το Ioniq 6 θα αντλήσει έμπνευση κυρίως από το Ioniq 5 και λιγότερο από το Prophecy concept, δανειζόμενο το σύστημα infotainment με διπλή οθόνη. Θα έχει επίσης μια συμβατική κεντρική κονσόλα και ένα υποβραχιόνιο που εκτείνεται από το ταμπλό στη μέση της καμπίνας των επιβατών.

Φωτογραφίες: Auto Express

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!