Η Volvo στοχεύει σε υψηλές πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσα στο 2022

Η Volvo προσπαθεί να αυξήσει το ποσοστό των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πουλάει, με στόχο ένα στα 10 οχήματα που θα παραδώσει φέτος να τροφοδοτείται από μπαταρία.

Η Volvo στοχεύει σε υψηλές πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσα στο 2022

Η Volvo προσπαθεί να αυξήσει το ποσοστό των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πουλάει, με στόχο ένα στα 10 οχήματα που θα παραδώσει φέτος να τροφοδοτείται από μπαταρία.

Η Volvo υπολογίζει ότι ένα στα 10 αυτοκίνητα που θα πουλήσει μέσα στο έτος, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, σχεδόν διπλασιάζοντας το ποσοστό των οχημάτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων που πούλησε το τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους. Τα οικονομικά αποτελέσματα της σουηδικής μάρκας αποκάλυψαν ότι εν μέσω έτους με ρεκόρ εσόδων, το 34% των πωλήσεων της κατά το 4ο τρίμηνο του 2021 αφορούσαν εξηλεκτρισμένα οχήματα με δυνατότητα φόρτισης και το 6% ήταν αυτοκίνητα χωρίς καθόλου κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Μιλώντας στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων, ο Chief Financial Officer της Volvo, Bjorn Annwall, δήλωσε ότι ένας από τους στόχους για το 2022 είναι να αυξηθεί το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων στις πωλήσεις της εταιρείας. Η σταδιακή επαναφορά της ομαλότητας στον εφοδιασμό ημιαγωγών θα βοηθήσει σε αυτό, μαζί με την εξαγορά από τη Volvo μιας μονάδας παραγωγής στο Taizhou της Κίνας. Ο Annwall είπε : «Τώρα η εστίαση μετατοπίζεται στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πρέπει να κάνουμε ακριβώς την ίδια διαδρομή που κάναμε με εξηλεκτρισμένα οχήματα με μπαταρία (BEV) , που πήγαμε από το 6% στο 34%. Θα είναι δύσκολο, αλλά είμαστε έτοιμοι να το κάνουμε».

Ο απερχόμενος Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo, Hakan Samuelsson, δήλωσε ότι η εταιρεία είναι «σε καλό δρόμο» για να γίνει αμιγώς ηλεκτρική έως το 2030, παρά το ακόμα μέτριο ποσοστό των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων «Έχουμε πουλήσει κάθε BEV που κατασκευάσαμε», είπε. «Η στρατηγική ήταν πάντα να προσφέρουμε πρώτα PHEV (plug-in hybrid), επειδή εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα με το δίκτυο φόρτισης. Έχουμε ένα πολύ καλό ποσοστό φορτιζόμενων οχημάτων, έχουμε ένα νέο αυτοκίνητο της σειράς 40 που γίνεται ηλεκτρικό, έχουμε μια νέα ναυαρχίδα που θα γίνει ηλεκτρική και μετά κάτι που σε μέγεθος θα είναι μεγαλύτερο από το «20». Αυτό θα συμβάλει σημαντικά στον όγκο των πωλήσεων μας. Είμαστε σε καλό δρόμο».

Τη νέα ναυαρχίδα, διάδοχο του XC90 που αναμένεται να ονομάζεται Embla, θα ακολουθήσουν κι άλλα  μεγάλα μοντέλα με διαφορετικά στυλ αμαξώματος, αποκάλυψε ο Samuelsson. «Θα δείξουμε τη νέα ναυαρχίδα φέτος», είπε. «Οι τύποι αμαξώματος θα είναι βελτιωμένοι για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θα απευθύνονται σε ανθρώπους που θέλουν την ευκολία ενός ψηλότερου μοντέλου. Αυτό θα είναι πρώτο, αλλά θα υπάρχουν περισσότερες παραλλαγές στην πλατφόρμα των μεγάλων αυτοκινήτων».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!