BMW i7: Στα τελευταία στάδια εξέλιξης η ηλεκτρική ναυαρχίδα

Η έκδοση μηδενικών εκπομπών ρύπων υποβάλλεται σε δοκιμές σε εξαιρετικά ζεστό και κρύο περιβάλλον, πριν την παρουσίαση της, μέσα στο έτος.

BMW i7: Στα τελευταία στάδια εξέλιξης η ηλεκτρική ναυαρχίδα

Η έκδοση μηδενικών εκπομπών ρύπων υποβάλλεται σε δοκιμές σε εξαιρετικά ζεστό και κρύο περιβάλλον, πριν την παρουσίαση της, μέσα στο έτος.

Η BMW επιβεβαίωσε ότι το νέο πολυτελές ηλεκτρικό i7 θα παρουσιαστεί μέσα στο 2022 και δημοσίευσε περισσότερες φωτογραφίες του αυτοκινήτου θα ανταγωνιστεί τα Mercedes EQS, Porsche Taycan, Polestar 5 και Tesla Model S. Η ηλεκτρική έκδοση της επόμενης Σειράς 7 βρίσκεται πλέον στην τελική φάση της ανάπτυξης και δοκιμάζεται σε ακραίες καιρικές συνθήκες. Μέχρι στιγμής έχει αξιολογηθεί η απόδοση της μπαταρίας και του ηλεκτροκινητήρα σε πολύ θερμό κλίμα και η ανάρτηση και άλλες ρυθμίσεις στη Σουηδία, κοντά στον Αρκτικό Κύκλο.

Όταν κυκλοφορήσει στην αγορά το αμιγώς ηλεκτρικό i7 θα είναι διαθέσιμο μαζί με τις plug-in υβριδικές, βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις της επόμενης γενιάς της Σειράς 7, όπως συμβαίνει με το iX3 και το i4, τις ηλεκτρικές εκδόσεις των συμβατικών X3 και Σειρά 4 Gran Coupe.

Νέες εικόνες από δοκιμές της Σειράς 7 στις αρχές του 2022, αποκαλύπτουν λίγο περισσότερα για τη σχεδίαση του αυτοκινήτου, με τους ευδιάκριτα διαχωρισμένους προβολείς εμπρός. Βασιζόμενοι σε άλλα μοντέλα της σειράς «i», αναμένουμε ότι το i7 θα έχει μεγάλη μάσκα, όπως το BMW iX. Το σχήμα του αυτοκινήτου παραπέμπει περισσότερο σε μοντέλο τριών όγκων, παρά στις καμπύλες του αεροδυναμικά εστιασμένου αμαξώματος της Mercedes EQS.

Έχει ήδη επιβεβαιωθεί ότι η ηλεκτρική παραλλαγή της Σειράς 7 θα χρησιμοποιεί το σύστημα μετάδοσης κίνησης eDrive πέμπτης γενιάς της BMW, το οποίο υπάρχει και στα i4 και iX. Πέρα από αυτή την πληροφορία η BMW δεν έχει δημοσιοποιήσει άλλες λεπτομέρειες όπως το μέγεθος της μπαταρίας, την αυτονομία, τις επιλογές κινητήρων και τις αποδόσεις τους.

Αναμένουμε ότι το i7 θα προσφέρεται με τη μπαταρία και τον κινητήρα του iX, που στην κορυφαία έκδοση xDrive50 αποδίδει 523 ίππων και ροπή 765 Nm, κάνει 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα και χάρη στη μπαταρία των 105,2 kWh, μπορεί να διανύσει 613 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Αν το i7 χρησιμοποιήσει την ίδια μπαταρία, θα μπορούσε να έχει αυτονομία άνω των 645 χιλιομέτρων. Ενώ σύμφωνα με την Tesla το τελευταίο Model S Long Range θα έχει αυτονομία λίγο πάνω από τα 645 χιλιόμετρα και ορισμένες εκδόσεις της Mercedes EQS μπορούν να ξεπεράσουν τα 725 χιλιόμετρα.

Οι τιμές για το i7 δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά υπολογίζουμε ότι θα αρχίζουν από τις 118.000 ευρώ. Τα επόμενα μοντέλα που θα ενταχθούν στη μηδενικών εκπομπών γκάμα της BMW θα είναι οι ηλεκτρικές εκδόσεις της Σειράς 5 και του SUV X1.

Η plug-in υβριδική έκδοση της επόμενης γενιάς της Σειράς 7 θα βρεθεί στην αγορά αντιμέτωπη με τις αντίστοιχες της Mercedes S-Class και του πρόσφατα ανανεωμένου Audi A8.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!