Η Citroen επιβεβαίωσε ότι σταματά η παραγωγή του C1, κίνηση που σηματοδοτεί την αποχώρηση από την κατηγορία των μικρών, βενζινοκίνητων αυτοκινήτων πόλης. Σύμφωνα με τα στοιχεία της γαλλικής μάρκας, το C1 πούλησε περισσότερες από 1,2 εκατομμύρια μονάδες από 2005 έως τώρα. Και οι δύο γενιές του αυτοκινήτου κατασκευάστηκαν στην Τσεχία, στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα Peugeot 108 και Toyota Aygo.
Έκτοτε η Toyota ανέλαβε το εργοστάσιο στο Kolin – όπου η κοινοπραξία PSA-Toyota κατασκεύαζε τα τρία αυτοκίνητα πόλης – και αποκάλυψε τον διάδοχό του Aygo, το εμπνευσμένο από την κατηγορία των SUV, Aygo X. Η Citroen και η Peugeot δεν έχουν ανακοινώσει σχέδια για νέα βενζινοκίνητα μοντέλα της κατηγορίας Α, όμως η Citroen παρουσίασε το Ami, ένα ηλεκτρικό όχημα που θα είναι το μικρότερο και πιο προσιτό μοντέλο της.
Το μικροσκοπικό Ami δεν μπορεί να αντικαταστήσει το C1, αφού είναι ένα διθέσιο μοντέλο με μήκος μόλις 2,41 μέτρα που ανήκει στην κατηγορία ΑΜ (μπορούν να το οδηγήσουν και 16χρονοι με δίπλωμα μοτοποδηλάτου). Η μπαταρία 5,5 kWh προσφέρει αυτονομία 75 χιλιομέτρων με μια πλήρη φόρτιση, διάρκειας 3 ωρών, ενώ η μέγιστη ταχύτητα του είναι τα 45 χλμ/ώρα. Η τιμή του Ami στην Ελλάδα αναμένεται να ανακοινωθεί εντός του Φεβρουαρίου.