Ράλλυ Ντακάρ: 1-2 για τα ηλεκτρικά Audi στην 8η ειδική διαδρομή (video)

Ο Mattias Ekstrom σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, κερδίζοντας για πρώτη φορά στην καριέρα του ειδική διαδρομή του αγώνα

Ράλλυ Ντακάρ: 1-2 για τα ηλεκτρικά Audi στην 8η ειδική διαδρομή (video)

Ο Mattias Ekstrom σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, κερδίζοντας για πρώτη φορά στην καριέρα του ειδική διαδρομή του αγώνα

Μάχες δευτερολέπτων για τις πρώτες θέσεις σημειώθηκαν στην 8η ειδική διαδρομή του Ράλλυ Ντακάρ 2022, από το Al Dawadimi έως το Wadi Ad Dawasir της Σαουδικής Αραβίας. Τελικά τον καλύτερο χρόνο πέτυχαν οι Mattias Ekstrom / Emil Bergkvist με το RS Q e-tron, ολοκληρώνοντας τα 395 χλμ. σε 3 ώρες, 43 λεπτά και 21 δευτερόλεπτα. Ήταν η δεύτερη νίκη σε ειδική διαδρομή για το ηλεκτρικό αγωνιστικό της Audi και η πρώτη για τον 43χρονο Σουηδό στο θεσμό.

Στη 2η θέση τερμάτισαν οι Stephane Peterhansel / Edouard Boulanger (+ 49 δλ), συμπληρώνοντας το 1-2 για την Audi. Τρίτοι ήταν οι Sebastien Loeb / Fabian Lurqouin με το Prodrive Hunter T1+ της Bahrain Raid Xtreme (+3:08). Ο εννέα φορές πρωταθλητής του WRC μείωσε και άλλο τη διαφορά που τον χωρίζει από τον επικεφαλής του αγώνα Nasser Al-Attiyah (Toyota Gazoo Racing), στα 38 λεπτά.

“Απόλαυσα την οδήγηση και ο Emil ήταν φανταστικός στα καθήκοντα πλοήγησης. Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά καλό και έχω αρχίσω να νιώθω άνετα με τη ρύθμιση της ανάρτησης. Χρειάζεται όμως να εξελίξουμε το RS Q e-tron και άλλο, καθώς πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που κάνει τα πρώτα του αγωνιστικά χιλιόμετρα”, δήλωσε ο Ekstrom.

“Κάποια στιγμή χάσαμε την κίνηση στον πίσω άξονα και το Hilux ήταν ουσιαστικά προσθιοκίνητο. Θα πρέπει να δούμε με τους μηχανικούς μας γιατί συνέβη αυτό, καθώς μόλις χθες τοποθετήθηκε το συγκεκριμένο πίσω διαφορικό. Ο αγώνας δεν έχει τελειώσει και θα πρέπει να σεβαστούμε το Ράλλυ Ντακάρ”, σημείωσε ο Al-Attiyah.

“Πιέσαμε από την αρχή της ειδικής, όμως είχαμε ένα κλατάρισμα. Καθώς όμως αργότερα διαπιστώσαμε ότι είχαμε χάσει τη ρεζέρβα, οδήγησα προσεκτικά στο τέλος της ημέρας. Η πλοήγηση ήταν καλή, οπότε δεν κάνει λάθη μέσα στην ειδική διαδρομή”, σχολίασε ο Loeb.

Η επόμενη ειδική διαδρομή το πρωί της Τρίτης 11 Ιανουαρίου, περιμετρικά του Wadi Ad Dawasir, έχει μήκος 287 χιλιόμετρα.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!