H Mercedes-Benz G-Class μέσα σε ένα τεράστιο κόκκινο χάπι!

Η Mercedes-Benz συμμετείχε με εντυπωσιακή παρουσία στην πρεμιέρα του «The Matrix Resurrections»

H Mercedes-Benz G-Class μέσα σε ένα τεράστιο κόκκινο χάπι!

Η Mercedes-Benz συμμετείχε με εντυπωσιακή παρουσία στην πρεμιέρα του «The Matrix Resurrections»

Η νέα ταινία «The Matrix Resurrections» έκανε την πρεμιέρα της στις ΗΠΑ, στο Castro Theater του San Francisco. Στην ταινία, το κοινό θα επιστρέψει σε έναν κόσμο δύο πραγματικοτήτων: την καθημερινή ζωή και ό,τι κρύβεται πίσω από αυτή. Ο Neo, ο κεντρικός χαρακτήρας της ταινίας, βρίσκεται ξανά αντιμέτωπος με το κρίσιμο ερώτημα: το μπλε ή το κόκκινο χάπι; Αν πάρει το μπλε χάπι, παραμένει στην καθημερινότητα του προσομοιωμένου κόσμου του Matrix. Αν επιλέξει το κόκκινο, δραπετεύει από την καθορισμένη από τους εξωγήινους ζωή στον άγνωστο πραγματικό κόσμο και για άλλη μια φορά παλεύει ενάντια στην κυριαρχία των μηχανών.

Η Mercedes-Benz συμμετείχε στην πρεμιέρα με την τοποθέτηση ενός επιβλητικού κόκκινου χαπιού, με μήκος 12 μέτρα, πλάτος 4 και ύψος 3,5 μέτρα, μέσα στο οποίο βρισκόταν μια Mercedes-AMG G 63 σε γκρι χρώμα. Στην ταινία, το off-road συμμετέχει σε ένα γρήγορο κυνηγητό, όπου επαναστάτες με ένα G 550 (μοντέλο για τις ΗΠΑ), ανοίγουν το δρόμο για τον Neo και την Trinity, τους δύο βασικούς χαρακτήρες, ώστε να δραπετεύσουν από το Matrix.

«Η G-Class και το κόκκινο χάπι πάνε πολύ καλά μαζί. Και τα δύο υποστηρίζουν την ελευθερία, την ατομικότητα και την αυτοδιάθεση. Γι’ αυτό είμαστε στην ευχάριστη θέση να υποστηρίξουμε την Warner Bros. Pictures στην παγκόσμια κυκλοφορία του «The Matrix Resurrections» με μια εξαιρετική εγκατάσταση που τραβάει την προσοχή», λέει ο Δρ. Emmerich Schiller, CEO Managing Director της Mercedes-Benz G GmbH και επικεφαλής του Τομέα Off-Road της εταιρίας. «Η Mercedes-Benz έχει μακρά παράδοση ως συνεργάτης της κινηματογραφικής βιομηχανίας, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Έχουμε μια στενή συνεργασία με τη Warner Bros. για περίπου 20 χρόνια, επειδή οι ταινίες επιτρέπουν την επικοινωνία της μάρκας και του προϊόντος με πολύ συναισθηματικό τρόπο, απαθανατίζοντας τα σε κάποιο βαθμό».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!