Εντατικές δοκιμές για τη νέα Lotus Emira

Η Lotus δοκιμάζει στα όρια τη νέα Emira, με τον Guru των σασί, Gavan Kershaw, να δίνει πληροφορίες για το μοντέλο που θα κυκλοφορήσει το 2022

Εντατικές δοκιμές για τη νέα Lotus Emira

Η Lotus δοκιμάζει στα όρια τη νέα Emira, με τον Guru των σασί, Gavan Kershaw, να δίνει πληροφορίες για το μοντέλο που θα κυκλοφορήσει το 2022

Η Lotus μας ανοίγει την όρεξη για την ολοκαίνουργια Emira, ενόψει των πρώτων παραδόσεων που ξεκινούν το επόμενο έτος. Το video παρουσιάζει τον νέο ανταγωνιστή των Jaguar F-Type και Porsche Cayman σε δυναμικές δοκιμές, στην πίστα δοκιμών Hethel της Lotus στα χέρια του Gavan Kershaw, διευθυντή Attributes & Product Integrity και επί πολλά χρόνια Guru των σασί.

Οδηγώντας το αυτοκίνητο, ο Kershaw εξηγεί πώς ο υπερτροφοδοτούμενος V6 κινητήρας 3,5 λίτρων, προσφέρει εξαιρετική απόκριση στις χαμηλές στροφές και ένα κρεσέντο απόδοσης καθώς αυξάνονται οι στροφές του κινητήρα.

Ο Kershaw εξηγεί επίσης τα τέσσερα προγράμματα οδήγησης της Emira. Το Tour έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μέγιστη σταθερότητα και έλεγχο, ενώ το Sport επιτρέπει την ολίσθηση και βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού. Η λειτουργία Race αλλάζει τα ψηφιακά όργανα σε ρύθμιση που εστιάζει στις επιδόσεις και επιτρέπει περισσότερη ολίσθηση, χωρίς να μειώνει την απόκριση του ABS. Τέλος, το Fully Off απενεργοποιεί όλα τα συστήματα ευστάθειας και δίνει 100% τον έλεγχο στον οδηγό.

Η νέα Lotus Emira δεν θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία πριν την ερχόμενη άνοιξη, αλλά η εταιρεία ανακοίνωσε την τιμή της γενναιόδωρα εξοπλισμένης έκδοσης «First Edition» που θα είναι περίπου 89.000 ευρώ στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Χαρακτηριστικά όπως οι τροχοί 20 ιντσών με τρεις επιλογές χρωμάτων, τα θερμαινόμενα καθίσματα 12 ρυθμίσεων, οι πίσω αισθητήρες στάθμευσης, ο κλιματισμός, το cruise control, η εκκίνηση χωρίς κλειδί και τα προγράμματα οδήγησης είναι στάνταρ. Υπάρχει επίσης συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay μαζί με ένα premium ηχοσύστημα.

Οι αγοραστές της «First Edition» θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών πακέτων, συμπεριλαμβανομένου του «Driver’s Pack», το οποίο δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο αναρτήσεων. Η πιο μαλακή ανάρτηση «Tour» συνδυάζεται με ελαστικά Goodyear Eagle F1 Supersport, ενώ η «Sport» με Michelin Pilot Sport Cup 2.

Το «Design Pack» διαθέτει φιμέ τζάμια, επένδυση Alcantara, επιλογή χρώματος στις δαγκάνες φρένων και πατάκια με το σήμα Lotus. Το πακέτο «Convenience» προσθέτει μπροστινούς αισθητήρες στάθμευσης, κάμερα οπισθοπορείας, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρες βροχής και καθρέφτες με αυτόματη μείωση της έντασης του φωτός.

Η Emira προσφέρεται σε επτά εσωτερικές χρωματικές επιλογές με δέρμα Nappa ή μαύρο Alcantara και έξι εξωτερικά χρώματα, στα οποία θα προστεθούν κι άλλα μέσα στο 2022.

Επίσης, αργότερα το 2022 (πιθανότατα το φθινόπωρο) θα είναι διαθέσιμη μια φθηνότερη τετρακύλινδρη έκδοση και το 2023, μια βασική, με κόστος περίπου 70.000 ευρώ στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Emira First Edition χρησιμοποιεί μια υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του κινητήρα V6 3,5 λίτρων 2GR-FE της Toyota, ο οποίος αποδίδει 400 ίππους και 420 Nm ροπής και 430 Nm στην αυτόματη έκδοση. Σύμφωνα με την εταιρία, το μοντέλο θα κάνει 0-100 σε 4,3 δευτερόλεπτα ή 4,2 δευτερόλεπτα με το αυτόματο κιβώτιο. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 290 χλμ./ώρα, ενώ όλες οι εκδόσεις είναι πισωκίνητες.

Αργότερα, την επόμενη χρονιά, θα παρουσιαστεί μια άλλη Emira First Edition εφοδιασμένη με τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα M139 της Mercedes-AMG. Η Lotus δεν έχει δώσει περισσότερες πληροφορίες, αλλά γνωρίζουμε ότι στη Mercedes-AMG A45 S θα έχει ισχύ 420 ίππων.

Το Emira είναι το πρώτο μοντέλο που παρουσιάστηκε μετά την αγορά της Lotus από την κινεζική Geely. Είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο του προγράμματος Vision 80 για το μετασχηματισμό της μάρκας πριν την 80η επέτειό της το 2028.

Το σπορ μοντέλο συνδυάζει την παραδοσιακή προσέγγιση της Lotus για ελαφρά αυτοκίνητα, με την τεχνολογία αιχμής. Βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική Sports Car της μάρκας και θα ζυγίζει περίπου 1.405 κιλά. Χρησιμοποιεί ανάρτηση με διπλά ψαλίδια σε όλους τους τροχούς, η οποία δίνει δύο επιλογές ρύθμισης. Το ταμπλό διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και σύστημα infotainment με οθόνη αφής 10,25 ιντσών, ενώ ελάχιστοι είναι οι παραδοσιακοί διακόπτες.

Σύμφωνα με τη Lotus η καμπίνα είναι πιο ευρύχωρη από προηγούμενα μοντέλα της, με θήκες αποθήκευσης στις πόρτες και ανάμεσα στα δύο καθίσματα, ενώ υπάρχουν θύρες φόρτισης USB και 12V. Έχει χώρο αποσκευών 208 λίτρα πίσω από τα δύο καθίσματα και άλλα 151 λίτρα στο πορτμπαγκάζ, πίσω από τον κινητήρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!