NIO ET5, η κινεζική απάντηση στο Tesla Model 3

Αυτό είναι το νέο κινεζικό ηλεκτρικό μοντέλο με αυτονομία έως 1.000 χιλιόμετρα.

NIO ET5, η κινεζική απάντηση στο Tesla Model 3

Αυτό είναι το νέο κινεζικό ηλεκτρικό μοντέλο με αυτονομία έως 1.000 χιλιόμετρα.

Η κινεζική μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων NIO παρουσίασε το πέμπτο μοντέλο της, το ET5, το δεύτερο από τα τρία μοντέλα που βασίζονται στην Τεχνολογική Πλατφόρμα 2.0 της NIO, μετά το μεγαλύτερο ET7. Αν και δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, το τρίτο όχημα θα μπορούσε να είναι είτε ένα MPV, είτε ένα σπορ αυτοκίνητο, με το ET5 να διευρύνει τη γκάμα της NIO στα πέντε μοντέλα.

Το ET5 προσφέρει επιλογές μπαταριών που περιλαμβάνουν πακέτα 75 kWh για αυτονομία που υπερβαίνει τα 550 χιλιόμετρα, 100 kWh για αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων και μια επιλογή 150 kWh που θα ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα αυτονομίας με μια φόρτιση. Δεν είναι ακόμη γνωστό εάν το μοντέλο των 150 kWh θα χρησιμοποιεί μπαταρία στερεού τύπου, αλλά οι αυτονομίες για όλα τα μοντέλα βασίζονται στον κινεζικό κύκλο δοκιμών, επομένως αναμένουμε μικρή μείωση στον κύκλο δοκιμών WLTP.

Εμφανισιακά το ET5 θυμίζει το μεγαλύτερο ET7, με τα στενά φώτα LED. Ο μπροστινός προφυλακτήρας διαθέτει εισόδους αεροκουρτίνας που βοηθούν στη διοχέτευση του αέρα στο πλάι του αυτοκινήτου και στη μείωση της οπισθέλκουσας, μαζί με τα αναδυόμενα χερούλια των θυρών του αυτοκινήτου.

Με μήκος 4.790 χιλιοστά και με μεταξόνιο 2.888 χιλιοστά, οι compact αναλογίες του ET5 κάνουν πιο έντονο το τόξο της οροφής, η οποία διαθέτει ένα μεγάλο γυάλινο πάνελ, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε μια μικρή αεροτομή πάνω από μια σειρά LED που καταλαμβάνουν όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.

Βασισμένο στην πλατφόρμα επόμενης γενιάς της εταιρίας, η οποία διαθέτει διάταξη πίσω ανάρτησης πέντε συνδέσμων, το ET5 είναι τετρακίνητο με έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα και έναν κινητήρα 285 ίππων στον πίσω, αποδίδοντας συνολικά 489 ίππους και 700 Nm ροπής, κάνοντας 0-100 σε 4,3 δευτερόλεπτα. Το ET5 έχει επίσης τετραπίστονες δαγκάνες φρένων, εξελιγμένες από τη NIO.

Στο εσωτερικό υπάρχει μια ψηφιακή οθόνη οργάνων 10,2 ιντσών και μια  κεντρική οθόνη αφής 12,8 ιντσών, με συνδεσιμότητα 5G και τεχνολογία ψηφιακού κλειδιού. Το μοντέλο, σύμφωνα με τη μάρκα, διαθέτει 19 συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού. Θα είναι διαθέσιμο σε εννέα εξωτερικά χρώματα και έξι εσωτερικά, ενώ προαιρετικά θα διατίθενται με στοιχεία από δέρμα Nappa και αεριζόμενα καθίσματα που κάνουν μασάζ. Η NIO ανακοίνωσε ότι το ET5 διαθέτει αισθητήρες LIDAR εξαιρετικά μεγάλης εμβέλειας, υψηλής ανάλυσης ως μέρος της τεχνολογίας υποβοήθησης, για να ενισχύσει την αυτόνομη οδήγηση.

Το ET5 75 kWh θα κοστίζει περίπου 45.500 ευρώ στην Κίνα, χωρίς την επιδότηση, ενώ το μοντέλο των 100 kWh θα κοστίζει περίπου 53.700 ευρώ. Ωστόσο, είναι απίθανο αυτές οι τιμές να ισχύσουν για την Ευρώπη, όταν η NIO επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Γηραιά Ήπειρο. Επιπλέον η NIO μίλησε για συνδρομή χρήσης του ET5 με μηνιαίο κόστος περίπου 137 ευρώ, στην Κίνα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!