Πινακίδες με το μήνα: Στη Γερμανία το μέτρο ισχύει από το 1997

Στη χώρα υπάρχουν περισσότερα από 2,5 εκατ. οχήματα τα οποία δεν έχουν δικαίωμα κυκλοφορίας όλο το έτος

Πινακίδες με το μήνα: Στη Γερμανία το μέτρο ισχύει από το 1997

Στη χώρα υπάρχουν περισσότερα από 2,5 εκατ. οχήματα τα οποία δεν έχουν δικαίωμα κυκλοφορίας όλο το έτος

Τα τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα έχουν γίνει πραγματικότητα στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Στόχος του κράτους είναι να δίνει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες τους να προχωρούν σε άρση ακινησίας για κάποιους μήνες, εισπράττοντας έτσι το ποσό που αντιστοιχεί στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Στη Γερμανία οι… εποχιακές πινακίδες κυκλοφορίας ισχύουν από τον Μάρτιο του 1997, με τον αριθμό των οχημάτων που εντάσσονται στο καθεστώς να αυξάνεται σταθερά. Σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Μεταφορών (ΚΒΑ), το 2021 ανήλθαν σε 2.522.000, αυξημένα κατά 34.000 σε σχέση με το 2020 (+1,7%).

Οι μοτοσικλέτες και τα scooter αποτελούν την πλειοψηφία των οχημάτων (1.357.000) με μερίδιο 53,8%. Κάτι φυσιολογικό, διότι η χρήση τους στο βαρύ γερμανικό χειμώνα είναι μάλλον σπάνια. Ακολουθούν τα επιβατικά αυτοκίνητα (983.000) με μερίδιο 39%. Από αυτά, το μεγαλύτερο ποσοστό είναι cabrio, κάτι που επίσης οφείλεται στις καιρικές συνθήκες.

Για το 43,6% των οχημάτων έχει επιλεγεί η επτάμηνη διάρκεια των πινακίδων, για το 32,6% η οκτάμηνη και για το 10,8% η εξάμηνη. Ακολουθούν με 9,3% οι πινακίδες από 9 έως 11 μήνες και με μικρότερα ποσοστά οι πινακίδες για 2 έως 5 μήνες. Όπως ισχύει στη χώρα μας, έτσι και στη Γερμανία για όσο καιρό δεν επιτρέπεται η κυκλοφορίας τους, δεν μπορούν να είναι σταθμευμένα σε δημόσιους χώρους.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!