Το νέο Audi A4 Avant ετοιμάζεται για το 2023

Όταν το μοντέλο βγει στην παραγωγή, θα κινείται από μια σειρά υβριδικών κινητήρων εσωτερικής καύσης, ενώ ενδεχομένως να ακολουθήσει και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση

Το νέο Audi A4 Avant ετοιμάζεται για το 2023

Όταν το μοντέλο βγει στην παραγωγή, θα κινείται από μια σειρά υβριδικών κινητήρων εσωτερικής καύσης, ενώ ενδεχομένως να ακολουθήσει και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση

Οι κατάσκοποι φωτογράφοι εντόπισαν το νέο Audi A4 Avant σε δοκιμές εξέλιξης, πριν από την κυκλοφορία του, το 2023. Οι αλλαγές του A4 Avant έκτης γενιάς είναι μικρές. Οι προβολείς είναι λίγο πιο λεπτοί, οι πλαϊνές εισαγωγές αέρα είναι ελαφρώς στενότερες και, σε αντίθεση με την τρέχουσα μόδα, η μάσκα φαίνεται να έχει μικρύνει. Ωστόσο, η βασική σιλουέτα του αυτοκινήτου παραμένει σχεδόν ίδια. Εσωτερικά αναμένουμε να δούμε ένα νέο ταμπλό με ακόμη λιγότερα χειριστήρια και μια επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα με νέο επιλογέα ταχυτήτων, καθώς το επόμενο A4 θα είναι πιθανότατα διαθέσιμο μόνο με αυτόματο κιβώτιο.

Ωστόσο, οι μεγαλύτερες αλλαγές θα συμβούν κάτω από το αμάξωμα, αφού το επόμενο A4 θα βασιστεί μεν στην ίδια πλατφόρμα (MLB) με το τρέχον μοντέλο, αλλά θα τροφοδοτείται από μια σειρά νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης, τους οποίους ο επικεφαλής τεχνικής ανάπτυξης της Audi, Oliver Hoffman, περιγράφει ως «τους καλύτερους που έχει λανσάρει ποτέ η εταιρεία». Το μεγαλύτερο μέρος της γκάμας θα βασίζεται σε μια ανανεωμένη έκδοση του 2λιτρου υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα EA888 του Ομίλου Volkswagen. Οι βελτιώσεις θα περιλαμβάνουν νέους υπερσυμπιεστές που θα βελτιώνουν την απόκριση στο γκάζι και ένα σύστημα ψεκασμού καυσίμου, υψηλότερης πίεσης.

Στα πλαίσια του εξηλεκτρισμού, ο βενζινοκινητήρας θα προσφέρεται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt στο χαμηλότερο άκρο της γκάμας και με πλήρη υβριδική τεχνολογία plug-in στην κορυφή της γκάμας. Η τελευταία επιλογή θα χρησιμοποιεί πιθανώς την ίδια μπαταρία 14,4 kWh και τον ηλεκτροκινητήρα με άλλα μοντέλα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα MLB, όπως το Q5. Θα διατηρηθούν οι πετρελαιοκινητήρες και οι περισσότεροι θα βασίζονται στη 2λιτρη υπερτροφοδοτούμενη, τετρακύλινδρη μονάδα, 204 ίππων που επίσης χρησιμοποιεί το Q5.

Η Audi θα μπορούσε ενδεχομένως να λανσάρει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του A4 Avant αργότερα στον κύκλο ζωής του μοντέλου, κάτι που θα έδινε στη μάρκα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, αφού κανένας από τους κύριους ανταγωνιστές του A4 δεν έχει αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ωστόσο, αν υπάρξει μια τέτοια έκδοση, πιθανότατα θα χρησιμοποιεί άλλη πλατφόρμα, καθώς η MLB δεν υποστηρίζει ηλεκτροκινητήρες. Θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει είτε μια τροποποιημένη έκδοση του πλαισίου PPE που θα έχει το επόμενο Q6 e-tron είτε τη νέα αρχιτεκτονική SSP του Ομίλου Volkswagen, η οποία πρόκειται να κυκλοφορήσει το 2025.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!