Διαρροή της νέας ηλεκτρικής BMW Σειρά 3

Από το κινεζικό γραφείο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας διέρρευσαν οι πρώτες εικόνες του αυτοκινήτου

Διαρροή της νέας ηλεκτρικής BMW Σειρά 3

Από το κινεζικό γραφείο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας διέρρευσαν οι πρώτες εικόνες του αυτοκινήτου

Οι εικόνες της νέας BMW Σειρά 3, που θα μπορούσε να ονομαστεί i3, δείχνουν λεπτομερώς την εμφάνιση του νέου μοντέλου που είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει το επόμενο έτος. Οι εικόνες της επερχόμενης αμιγώς ηλεκτρικής BMW Σειρά 3 διέρρευσαν από το κινεζικό γραφείο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας. Ακόμα δεν είναι γνωστό αν μια ηλεκτρική BMW Σειρά 3 θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως, αλλά αν αυτό συμβεί, θα βρεθεί αντιμέτωπη με το Tesla Model 3 και για την επερχόμενη ηλεκτρική ναυαρχίδα της Citroen, το C5 X.

Η BMW υπέβαλε αυτές τις φωτογραφίες στο κινεζικό γραφείο πατεντών ως μέρος της διαδικασίας που απαιτείται για να κατοχυρώσει το αυτοκίνητο στο μητρώο πνευματικής ιδιοκτησίας της χώρας. Οι εμφανισιακές αλλαγές, σε σχέση με την κανονική Σειρά 3 είναι ελάχιστες. Η μάσκα εμπρός είναι κλειστή και ο προφυλακτήρας λίγο διαφορετικός, με στενές πλαϊνές εισαγωγές αέρα που θυμίζουν αυτές του SUV X3. Το πίσω μέρος έχει έναν νέο διαχύτη και φυσικά δεν έχει απολήξεις της εξάτμισης.

Η ηλεκτρική Σειρά 3 θα έχει τις μπαταρίες στο πάτωμα και καλύτερης αεροδυναμικής ζάντες, για μεγαλύτερη αυτονομία. Η εταιρία δεν έχει ακόμη αποκαλύψει τον κινητήρα του ηλεκτρικού μοντέλου, αλλά αναμένουμε ότι θα διαθέτει τον ίδιο ηλεκτρικό κινητήρα και μπαταρία με το τετράθυρο coupe i4, αφού και τα δύο αυτοκίνητα βασίζονται στην αρχιτεκτονική CLAR της BMW.

Η i4 είναι διαθέσιμη με επιλογή μεταξύ δύο κινητήριων συνόλων, που ονομάζονται eDrive40 και M50 και τροφοδοτούνται από την ίδια μπαταρία 81 kWh. Το πρώτο χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 340 ίππων τοποθετημένο στον πίσω άξονα, ο οποίος επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα και φτάνει τη μέγιστη ταχύτητα των 190χλμ./ώρα. Το υψηλής απόδοσης i4 M50 διαθέτει έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, ο οποίος ανεβάζει την ισχύ έως και σε 545 ίππους.

Έτσι, το τετρακίνητο μοντέλο κάνει ο-100 σε 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα του αυξάνεται στα 225μίλια/ώρα. Όσον αφορά την αυτονομία, η έκδοση eDrive40 μπορεί να διανύσει 590 χιλιόμετρα με μια φόρτιση, ενώ η M50 μπορεί να κάνει 508 χιλιόμετρα. Αναμένουμε παρόμοιες αποδόσεις και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Σειράς 3, επειδή έχει παρόμοιο μέγεθος και βάρος με το i4.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!