Η Ferrari Daytona SP3 των 2 εκ. ευρώ

Μετά τη Monza SP1 και SP2 η Ferrari παρουσιάζει την Daytona SP3, το τρίτο κατά σειρά μοντέλο της σειράς Icona

Η Ferrari Daytona SP3 των 2 εκ. ευρώ

Μετά τη Monza SP1 και SP2 η Ferrari παρουσιάζει την Daytona SP3, το τρίτο κατά σειρά μοντέλο της σειράς Icona

Η περιορισμένης παραγωγής Ferrari Daytona SP3 είναι ένα μοντέλο targa, με ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 840 ίππων και 697 Nm ροπής, τοποθετημένο στο κέντρο, που το όριο περιστροφής του φτάνει στις 9.500 σ.α.λ. Αντλεί έμπνευση από τη θρυλική σειρά Sport Prototype του 1960. Τότε που η ιταλική φίρμα κατέκτησε στις 24 Ώρες της Daytona του 1967 τις τρεις πρώτες θέσεις, με τις αγωνιστικές 330 P3/4, 330 P4 και 412 P, αντίστοιχα.

Το πλαίσιο της Daytona SP3 είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από συνθετικά υλικά, κάνοντας χρήση τεχνολογίας από τη Formula 1, όπως και η LaFerrari το τελευταίο supercar από το Maranello. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην αεροδυναμική, με την Daytona να είναι το πιο αποδοτικό σε αυτόν τον τομέα, αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει η Ferrari και μάλιστα χωρίς τη βοήθεια ενεργών αεροδυναμικών στοιχείων.

Χάρη στην εξελιγμένη τεχνολογία που διαθέτει, το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,85 δλ. ενώ για τα 200 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 7,4 δλ. Ο V12 κινητήρας έχει χωρητικότητα 6.496 κ.εκ. και περιεχόμενη γωνία 65 μοιρών, με τη σχέση συμπίεσης να είναι 13,6:1.

Όσον αφορά τις διαστάσεις της Ferrari Daytona SP3, έχει μήκος 4.686 χιλ., πλάτος 2.050 χιλ. και ύψος 1.142 χιλ. με το μεταξόνια να είναι 2.651 χιλ. Το βάρος της είναι 1.485 κιλά, με την κατανομή ανάμεσα στο εμπρός και πίσω άξονα να είναι 44% – 56%, με την αναλογία κιλών/ίππων να είναι 1,77. Η Daytona πατάει σε τροχούς 265/30 ZR20 εμπρός και 345/30 ZR21 πίσω. Για τη μετάδοση φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων επτά σχέσεων.

Η σχεδίαση στο εσωτερικό είναι μίνιμαλ, με τον οδηγό να λαμβάνει πληροφορίες από το ψηφιακό πίνακα οργάνων που είναι εμπρός του, ενώ ο χειρισμός των λειτουργιών σε μεγάλο βαθμό γίνονται από το τιμόνι με τα πολλά χειριστήρια. Τα καθίσματα είναι ένα με το πλαίσιο και φαίνεται να είναι και ενωμένα, με την κλίση της πλάτης να είναι μεγάλη. Για τη ρύθμιση της θέσης οδήγησης μετακινούνται τα πεντάλ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!