Generation Z: Ποια είναι και πώς επιλέγει αυτοκίνητο

Σύμφωνα με έρευνα, είναι η πιο ανοιχτόμυαλη ηλικιακή ομάδα σε θέματα αγοράς αυτοκινήτων

Generation Z: Ποια είναι και πώς επιλέγει αυτοκίνητο

Σύμφωνα με έρευνα, είναι η πιο ανοιχτόμυαλη ηλικιακή ομάδα σε θέματα αγοράς αυτοκινήτων

Οι νέοι αγοραστές αυτοκινήτων, ηλικίας 18-24 ετών, η λεγόμενη “Generation Z”, είναι καλύτερα ενημερωμένοι , θεωρούν επείγουσα την αγορά, αλλά χρειάζονται ακόμα και επτά εβδομάδες για να διαλέξουν το μοντέλο που θέλουν, ενώ δεν έχουν συναισθηματική εξάρτηση από κάποια μάρκα ή μοντέλο. Η έρευνα της CarGurus, με συμμετοχή 1.512 ατόμων που αγόρασαν αυτοκίνητο στο Ηνωμένο Βασίλειο τους τελευταίους τέσσερις μήνες, χώρισε τους συμμετέχοντες σε τέσσερις κατηγορίες, σύμφωνα με τη γενιά τους : Gen Z (18-24 ετών), Millennials (25-39), Gen X (40-54)  και Boomers (55-65).

Μέσα από τα συμπεράσματα της έρευνας αποκαλύπτεται ότι η Gen Z ήταν λιγότερο σίγουρη για τον τύπο του οχήματος που θα αγόραζαν (με 43% της Gen Z έναντι 63% κατά μέσο όρο όλων των συμμετεχόντων). Η μάρκα του οχήματος απασχολεί το 29% της Gen Z έναντι 47% όλων τον ομάδων, ενώ το κόστος κυριαρχεί για το 35% έναντι 57% όλων τον ομάδων. Μόνο το 41% ​​των νέων ηλικίας 18-24 ετών αισθάνονται έτοιμοι να αγοράσουν αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να τα κάνουν: κατά μέσο όρο επτά εβδομάδες έναντι τεσσερισήμισι για τη Gen X. Οι νέοι αγοραστές δήλωσαν ότι θα επισκεφτούν πολλές αντιπροσωπείες πριν κάνουν την αγορά κατά 53% σε σύγκριση με 41% της Gen X και μόλις 34% των Boomers. Ακόμα και όταν πηγαίνουν σε κάποιο κατάστημα, το 89% των ατόμων της Gen Z ανέφερε ότι χρησιμοποιεί το smartphone για να κάνει έρευνα της τελευταίας στιγμής σε σύγκριση με το 57% της Gen X και μόνο το 37% των Boomers.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, ο Madison Gross, Director of Customer Insights της CarGurus, είπε  «Η έρευνα έδειξε ξεκάθαρα ότι οι αγοραστές της Gen Z είναι πιο ανοιχτόμυαλοι και λιγότερο βέβαιοι για την αγορά τους από οποιαδήποτε άλλη γενιά. Είναι καλά ενημερωμένοι και χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να κάνουν έρευνα για αυτή, την πιθανώς  μεγαλύτερη αγορά της ζωής τους μέχρι τώρα. Οι νεότεροι αγοραστές εκτιμούν επίσης την ειλικρίνεια και τη διαφάνεια σε μια επιχείρηση, επομένως οι πωλητές θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι η τιμολόγηση είναι παντού η ίδια αν θέλουν να προσελκύσουν αυτούς τους αγοραστές».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!