Μια Porsche 911 GT3 στα χρώματα αυτής που κέρδισε το Le Mans του 1985

Ο Paolo Barilla, νικητής του συγκεκριμένου αγώνα, παρήγγειλε μια 911 GT3 που να θυμίζει την 956 που τον έφερε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου

Μια Porsche 911 GT3 στα χρώματα αυτής που κέρδισε το Le Mans του 1985

Ο Paolo Barilla, νικητής του συγκεκριμένου αγώνα, παρήγγειλε μια 911 GT3 που να θυμίζει την 956 που τον έφερε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου

Συνήθως οι οδηγοί αγώνων κρατούν ως ενθύμια τα κύπελλα, τις φόρμες και τα κράνη τους. Όμως ο Paolo Barilla που κέρδισε τη γενική κατάταξη του Le Mans το 1985, με μια Porsche 956, διάλεξε ένα διαφορετικό ενθύμιο της μεγαλύτερης αγωνιστικής του επιτυχίας. Για τα 60ά γενέθλια του, ο Ιταλός επιχειρηματίας, μέλος της οικογένειας που ελέγχει την εταιρεία τροφίμων, ζήτησε μια ειδικά κατασκευασμένη Porsche 911 GT3 (992) βασισμένη στο αυτοκίνητό με το οποίο κέρδισε τον αγώνα.

Εκτός από το  χαρακτηριστικό χρώμα Summer Yellow, με λευκά και μαύρα στοιχεία, ο Barilla ήθελε η 911 GT3 να έχει τον αριθμό 7 στο καπό και τις πόρτες της, μια μοναδική πίσω αεροτομή και ειδικά κατασκευασμένο μοχλό ταχυτήτων. Ο Ιταλός, που ήταν ο πρώτος πελάτης του Porsche Exclusive Manufaktur, συμμετείχε ενεργά σε όλη τη διαδικασία εξατομίκευσης και ονόμασε το αποτέλεσμα dream car.

«Τη δεκαετία του ογδόντα, είχα την ευκαιρία να οδηγήσω την υπέροχη Porsche 956, ένα εμβληματικό αυτοκίνητο από άποψη απόδοσης και ομορφιάς», λέει ο Paolo Barilla, πρώην οδηγός αγώνων και Αντιπρόεδρος της ιταλικής εταιρείας τροφίμων. «Η ενσωμάτωση  ορισμένων στοιχείων της 956 σε μια σύγχρονη GT3, ζωντανεύει αυτή τη συναρπαστική  ανάμνηση».

Τα σχέδια στο αμάξωμα της 911 GT3 είναι εντυπωσιακά και μοιάζουν με αυτά της αγωνιστικής 956. Οι ζάντες είναι λευκές εμπρός και χρυσές πίσω και η μεγάλη αεροτομή είναι εμπνευσμένη από το ιστορικό αγωνιστικό μοντέλο, διατηρώντας τις αεροδυναμικές επιδόσεις της 911 GT3. Το «PB 60» με τη γραμματοσειρά του τότε χορηγού, βρίσκεται σε κάθε πλευρά του σύγχρονου μοντέλου και αντιπροσωπεύει τα αρχικά και την ηλικία του Paolo Barilla.

Το μαύρο χρώμα κυριαρχεί στο εσωτερικό και σε πολλά σημεία υπάρχει ένα ειδικά σχεδιασμένο λογότυπο που συνδυάζει το 956, το «Le Mans 1985» και τη στυλιζαρισμένη σιλουέτα του αγωνιστικού αυτοκινήτου. Ο μοχλός ταχυτήτων, που θυμίζει τη σφαίρα μαγνησίου της αγωνιστικής 956, είναι στην πραγματικότητα κομμάτι αλουμινένιου μπλοκ κινητήρα που σμιλεύτηκε σε αυτό το σχήμα.

Η διαδικασία εξατομίκευσης διήρκεσε συνολικά τρία χρόνια, από το πρώτο σχέδιο μέχρι την κατασκευή και βασίστηκε στη GT3, καθώς η 992 ήταν ακόμα σε εξέλιξη. Ο Barilla επισκέφτηκε την Porsche τρεις φορές κατά τη διάρκεια της αρχικής φάσης για να συμμετάσχει στη διαμόρφωση, ενώ συχνά γίνονταν επαφές μέσω τηλεφώνου, email και τηλεδιασκέψεων. Συμμετείχε όμως και ενεργά στην κατασκευή, αφού ο ίδιος τοποθέτησε το κιβώτιο ταχυτήτων στον κινητήρα του μοναδικού αυτοκινήτου του.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!