Skoda Slavia: Διαγωνισμός για τη σχεδίαση του καμουφλάζ!

Το Slavia είναι ένα μικρό sedan που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε αποκλειστικά για την αγορά της Ινδίας

Skoda Slavia: Διαγωνισμός για τη σχεδίαση του καμουφλάζ!

Το Slavia είναι ένα μικρό sedan που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε αποκλειστικά για την αγορά της Ινδίας

Διαγωνισμοί σχεδίασης για νέα αυτοκίνητα είναι κάτι το σύνηθες, για το καμουφλάζ όμως που φέρουν μέχρι να βγουν στην παραγωγή, είναι κάτι σπάνιο. Το Slavia είναι το δεύτερο νέο μοντέλο της Skoda για την ινδική αγορά, μετά το μικρό SUV Kushaq, μέρος του project INDIA 2.0. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δοκιμών στο δρόμο, οι λεπτομέρειες της σιλουέτας του κρύβονταν κάτω από το πολύ ιδιαίτερο καμουφλάζ. Πρόκειται για το αποτέλεσμα ενός διαγωνισμού με την ονομασία «Camouflage with Škoda»  που επέτρεψε σε επαγγελματίες και εκκολαπτόμενους σχεδιαστές στην Ινδία να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους. Ο διαγωνισμός άρχισε τον Αύγουστο και απευθυνόταν σε εταιρείες, πανεπιστήμια, φοιτητές και επαγγελματίες σχεδιαστές.

Μέχρι την λήξη του, στις 18 Αυγούστου, είχαν κατατεθεί περισσότερες από 200 συμμετοχές από όλη την Ινδία. Έγινε επιλογή των πέντε επικρατέστερων και την τελική απόφαση έλαβε μια κριτική επιτροπή αποτελούμενη από τον Gurpratap Boparai, Γενικό Διευθυντή της Skoda Auto Volkswagen India Private Limited, τον Zac Hollis, Διευθυντή της μάρκας στην Ινδία και τον Oliver Stefani, Επικεφαλής του Τμήματος Σχεδίασης της Skoda. Αξιολόγησαν στοιχεία όπως η δημιουργικότητα, η τεχνική, η πρωτοτυπία, η αισθητική, η λειτουργικότητα και η συναισθηματική απήχηση.

Το σχέδιο του Shreyas Karambelkar ήταν αυτό που κέρδισε. Τα ζεστά του χρώματα μαζί με τα μοτίβα λουλουδιών και σχήματα από την ουρά του παγωνιού, αντιπροσωπεύουν την ινδική κουλτούρα. Ταυτόχρονα διαθέτει στοιχεία της τσεχικής τέχνης του γυαλιού και του κυβισμού. Ως νικητής του διαγωνισμού, ο Karambelkar θα ταξιδέψει στην Πράγα, όπου θα συναντήσει τον Oliver Stefani. Ο δημιουργός του σχεδίου που έφτασε στη δεύτερη θέση θα πάρει ένα tablet σχεδιασμού, ενώ οι υπόλοιποι φιναλίστ θα πάρουν προϊόντα της Skoda Auto. Το Slavia είναι το δεύτερο μοντέλο της Skoda που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του project INDIA 2.0 μετά το SUV Kushaq, το οποίο έχει στόχο να αυξήσει την παρουσία της Skoda και της Volkswagen στην ινδική αγορά και να επιτύχει ένα μερίδιο αγοράς 5% ως το 2025, ανάλογα με την ανάπτυξη της αγοράς και της κατηγορίας.

Δείτε το πρώτο video του Skoda Slavia

Η συνολική επένδυση για το INDIA 2.0 ανέρχεται σε 1 δισεκατομμύριο ευρώ, εκ των οποίων τα 275 εκατομμύρια ευρώ προορίζονται για έρευνα και ανάπτυξη νέων μοντέλων για τις δημοφιλείς κατηγορίες της ινδικής  αγοράς. Η εταιρεία έχει δημιουργήσει μια γραμμή παραγωγής της πλατφόρμας MQB-A0-IN στο εργοστάσιό της στο Pune και έχει καταφέρει το 95% του οχήματος να είναι «Made in India».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!