400.000 επισκέπτες στην πρώτη υπαίθρια έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου

Με επιτυχία στέφθηκε το πρώτο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Μόναχο, που αντικατέστησε το αντίστοιχο της Φρανκφούρτης

400.000 επισκέπτες στην πρώτη υπαίθρια έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου

Με επιτυχία στέφθηκε το πρώτο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Μόναχο, που αντικατέστησε το αντίστοιχο της Φρανκφούρτης

Η πρώτη έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου ήταν υπαίθρια και η ιδέα είχε μεγάλη επιτυχία συγκεντρώνοντας κάθε μέσο μεταφοράς από αυτοκίνητα και ποδήλατα έως αστικά ιπτάμενα οχήματα. Συνολικά, 744 εκθέτες και 936 ομιλητές από 32 χώρες συμμετείχαν στο IAA Mobility, παρουσιάζοντας και συζητώντας τις καινοτομίες και τα οράματά τους για την κλιματικά ουδέτερη κινητικότητα του μέλλοντος. Στην πρεμιέρα της έκθεσης, οι διοργανωτές έκαναν έφεραν τα θέματα της βιομηχανίας της κινητικότητας στο κέντρο της πόλης και καθιστώντας τα έτσι διαθέσιμα στο  ευρύ κοινό.

Η έκθεση με αριθμούς:  744 συμμετέχοντες ήταν αυτοκινητοβιομηχανίες με 98 εκθεσιακούς χώρους, 75 μάρκες ποδηλάτων, 152 προμηθευτές και τεχνολογικές εταιρείες και 78 startups. Μεταξύ αυτών ήταν γνωστοί κατασκευαστές όπως οι Renault, Hyundai, Ford, BMW, MINI, Mercedes-Benz, Wey, Ora, Audi, Porsche, Cupra, Volkswagen, Huawei, Microsoft, IBM, Bosch, Magna, Schaeffler, Continental, Michelin , και οι μάρκες ποδηλάτων Canyon, Specialized, Riese & Müller, Rose, Kettler κ.α.

Συμμετείχαν πάνω από 40 τοπικοί και διεθνείς συνεργάτες και χορηγοί όπως οι PwC, Google, Facebook, IBM, Here Technology, Team Viewer, Siemens, Seven.One Sports, Dolby, Hays, Accenture, The Boston Consulting Group, Capgemini, TikTok, YouTube, Motorsport Network, Bloomberg, MyClimate, Amazon Web Services, VAUDE, Share Now, Bits & Pretzels, Dassault Systems, the World Economic Forum, the Bavarian Ministry of Food, Agriculture and Forestry, Humboldt Innovation, Women in Mobility, the University of St. Gallen και μεγάλος αριθμός άλλων εταίρων από τον ακαδημαϊκό χώρο, τον τομέα της φιλοξενίας και τη βιομηχανία εκδηλώσεων.

Το IAA Mobility κατέλαβε συνολικά 260.000 τ.μ., εκ των οποίων 195.000 τ.μ. βρισκόταν στους χώρους της έκθεσης και 65.000 τ.μ. στην πόλη του Μονάχου. Συνολικά, 255 οχήματα χρησιμοποιήθηκαν στη Blue Lane, ενώ έγιναν και 7.000 ραντεβού για test drives. 936 ομιλητές παρουσίασαν και συζήτησαν ιδέες και καινοτομίες σε όλους τους τομείς της κινητικότητας. Το Citizen Lab, ακριβώς μπροστά από το δημαρχείο του Μονάχου,  προσέφερε 42 ώρες συζητήσεων για την κινητικότητα του αύριο σε διάστημα έξι ημερών.

Συνολικά, στην έκθεση συμμετείχαν 400.000 επισκέπτες και 3.500 δημοσιογράφοι από 95 χώρες. Αυτό σημαίνει ότι προσέλκυσε 32% περισσότερους επισκέπτες ανά ημέρα σε σύγκριση με τον μέσο αριθμό επισκεπτών της τελευταίας έκθεσης που έγινε στη Φρανκφούρτη, παρά τους περιορισμούς λόγω της πανδημίας.

Παγκοσμίως, θέματα σχετικά με την έκθεση ξεπέρασαν τα 137 δισεκατομμύρια clicks ενώ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταγράφηκαν 140 εκατομμύρια εμφανίσεις σελίδων και έγιναν  περισσότερες από 38 εκατομμύρια προβολές μόνο στο YouTube και το TikTok. Το ενδιαφέρον ήταν ιδιαίτερα μεγάλο σε χώρες όπως η Κίνα, οι ΗΠΑ, η Νότια Κορέα, η Ισπανία, η Ιταλία, η Βραζιλία και φυσικά η Γερμανία.

Αυτοί οι αριθμοί κάνουν την έκθεση τη σημαντικότερη εκδήλωση του 2021 στα μέσα μαζικής ενημέρωσης μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου.

Το επόμενο IAA Mobility θα πραγματοποιηθεί στο Μόναχο από τις 5 έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2023.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!