Volkswagen: Tο αμιγώς ηλεκτρικό ID.2 πιθανώς να αποκτήσει και έκδοση Clubsport

Τα ηλεκτρικά hot-hatchback θα βρίσκονται στο επίκεντρο του μέλλοντος της Volkswagen, με το ID.2 GTI Clubsport.

Volkswagen: Tο αμιγώς ηλεκτρικό ID.2 πιθανώς να αποκτήσει και έκδοση Clubsport

Τα ηλεκτρικά hot-hatchback θα βρίσκονται στο επίκεντρο του μέλλοντος της Volkswagen, με το ID.2 GTI Clubsport.

Η Volkswagen έχει μια πλούσια ιστορία στην κατηγορία των hot-hatchback – μια κατηγορία την οποία ουσιαστικά εφηύρε πριν από 50 χρόνια με το πρώτο Golf GTI.

Έκτοτε είδαμε και τις πιο σπορ παραλλαγές «R», ενώ πρόσφατα, στην γκάμα είδαμε και τα νέα μοντέλα Clubsport.

Γνωρίζουμε ήδη ότι το εμβληματικό GTI θα συνεχίσει και στην ηλεκτρική εποχή της γερμανικής εταιρείας, ξεκινώντας με το supermini ID.2 GTI.

Μιλώντας στο Auto Express, ο Andreas Mindt, Επικεφαλής Σχεδιασμού στην Volkswagen, ανέφερε ότι ένα ID.2 GTI Clubsport θα ήταν «κάτι που θα ενθουσιάσει τους λάτρεις του αυτοκινήτου» και δήλωσε ότι η Volkswagen «σκέφτεται αν θα το εντάξει στα πλάνα της». Παραδέχτηκε ωστόσο ότι το μοντέλο «δεν έχει επιβεβαιωθεί».

Η έκδοση Clubsport εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2015 στο Golf 7ης γενιάς, χρησιμοποιώντας σαν βάση του το GTI, χαρίζοντάς του περισσότερη ισχύ και τροποποιήσεις για την πίστα – οι οποίες στη συνέχεια βελτιώθηκαν περαιτέρω με το ακόμη πιο ισχυρό Clubsport S. Μια έκδοση Clubsport του GTI 8ης γενιάς κυκλοφόρησε το 2021, αν και πιο πρόσφατα είδαμε ίσως έναν πιο ταιριαστό διάδοχο, με τη μορφή του πιο ισχυρού Golf GTI Edition 50, με 325 ίππους.

Tα αμιγώς ηλεκτρικά GTI Clubsport θα είναι κατασκευασμένα με βάση την ίδια φιλοσοφία με τις θερμικές εκδόσεις. Το πιο πιθανό μοντέλο για να αποκτήσει έκδοση Clubsport είναι το ID.2 GTI, το οποίο όταν θα παρουσιαστεί, θα διαθέτει ηλεκτροκινητήρα με περίπου 220 ίππους, οι οποίοι θα περνάνε στους μπροστινούς τροχούς, χάρη σε μια τροποποιημένη έκδοση του ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης που συναντάμε στο τρέχον Golf GTI. Ο Mindt υπογράμμισε περαιτέρω την ανάγκη για αυτή τη διάταξη, λέγοντας: «Η κίνηση στους εμπρός τροχούς Clubsport είναι ξεχωριστή για τους λάτρεις της οδήγησης».

Μια έκδοση Clubsport με παραπάνω ισχύ θα μπορούσε να ανταγωνιστεί την Alfa Romeo Junior Veloce, καθώς και το νέο Peugeot E-208 GTi, τα οποία αποδίδουν 280 ίππους στους μπροστινούς τροχούς. Δεν έχουμε δει ακόμα ούτε καν την βασική έκδοση του Volkswagen ID.2, πόσο δε μάλλον τις εκδόσεις GTI ή Clubsport, όμως μπορούμε να περιμένουμε μεγαλύτερες ζάντες, πιο επιθετική αεροδυναμικά στοιχεία και διακριτικές σπορ πινελιές, αντίστοιχες με άλλα μοντέλα GTI.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ AUTO EXPRESS

Απόδοση: Νίκος Ναούμ

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!