Η κορυφαία ηλεκτρική Alfa Romeo Junior θα αποδίδει 280 ίππους

Ύστερα από την ολοκλήρωση των δοκιμών εξέλιξης, η μέγιστη ισχύς της κορυφαίας ηλεκτρικής Alfa Romeo Junior Veloce ανέρχεται σε 280 ίππους και η ροπή σε 345 Nm, ενισχύοντας το σπορ προφίλ του μοντέλου.

Η κορυφαία ηλεκτρική Alfa Romeo Junior θα αποδίδει 280 ίππους

Ύστερα από την ολοκλήρωση των δοκιμών εξέλιξης, η μέγιστη ισχύς της κορυφαίας ηλεκτρικής Alfa Romeo Junior Veloce ανέρχεται σε 280 ίππους και η ροπή σε 345 Nm, ενισχύοντας το σπορ προφίλ του μοντέλου.

Η Alfa Romeo ολοκλήρωσε τις δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της ιταλικής μάρκας. Οι μηχανολόγοι της εταιρείας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce της ηλεκτρικής εκδοχής της Junior στους 280 ίππους και τη ροπή στα 345 Nm.

Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει το ντεμπούτο του στην Junior, εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί, οι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν έως και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale.

Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη «Langhe» που ξεπερνά τα 20 χλμ. σε μήκος και προσομοιώνει τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Σε λίγες ημέρες, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν τη δυνατότητα να οδηγήσουν για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με την πρώτη τους επαφή με το αυτοκίνητο.

Εκτός από τον ισχυρότερο κινητήρα, η κορυφαία Junior διαθέτει και πολλές ακόμα μηχανολογικές βελτιώσεις σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας. Σκοπός τους δεν είναι άλλος από τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων, του κρατήματος και κυρίως της οδηγικής απόλαυσης.

Για παράδειγμα, η κρεμαγέρα έχει λόγο μετάδοσης 14,6:1, η ανάρτηση είναι 2,5 εκ. χαμηλωμένη και το σύστημα πέδησης διαθέτει τεράστιους εμπρός δίσκους διαμέτρου 380 χλστ. με 4πίστονες μονομπλόκ δαγκάνες. Ταυτόχρονα, τη μέγιστη πρόσφυση του εμπρός συστήματος εγγυώνται το Torsen διαφορικό και οι τροχοί 20” με σπορ ελαστικά χαμηλού προφίλ που εξασφαλίζουν ακρίβεια και αμεσότητα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!