Όταν το N Division ανακοίνωσε το τέλος της παραγωγής των Hyundai i20 N και i30 N, υπήρξε η γενικότερη πεποίθηση στην αγορά ότι αυτό θα ήταν και το τέλος των θερμικών μοντέλων για το τμήμα επιδόσεων της Hyundai.
H πεποίθηση αυτή ενισχύθηκε και με την έλευση του Ioniq 5 N, το οποίο, όπως διαπιστώσαμε και στο MotorOne, πρόκειται για μια από τις πιο ευχάριστες στην οδήγηση αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις.
Ωστόσο φαίνεται πως το N Division δεν έχει εγκαταλείψει ακόμα τους θερμικούς κινητήρες, καθώς εξελίσσει υβριδικές εκδόσεις των i20 N και i30 N.
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Jonwoo Park, αντιπρόεδρος και συνιδρυτής του τμήματος επιδόσεων N της Hyundai, στο Auto Express, περιέγραψε τα διασκεδαστικά στην οδήγηση αλλά και οικονομικά θερμικά μοντέλα ως την «ραχοκοκαλιά» του τμήματος.
Ο Park ανέφερε: «Δεν είναι αλήθεια ότι γινόμαστε μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα επιδόσεων. {…} Έχουμε μια σπουδαία κληρονομιά με το i20 N και το i30 N και δεν θα σταματήσουμε εκεί. {…} Πιθανότατα στο μέλλον δεν θα υπάρχουν υβριδικά μοντέλα από τους ανταγωνιστές {…} άρα η κατασκευή τέτοιου είδους αυτοκινήτων θα μπορούσε να μας δώσει πλεονέκτημα».
Τι σημαίνει αυτό πρακτικά για τα μοντέλα που θα δούμε στο μέλλον; Ο Alex Eichler, στέλεχος της Hyundai και οδηγός δοκιμών επεσήμανε: «Αυτή τη στιγμή, βρισκόμαστε σε πρώιμα στάδια ανάπτυξης των υβριδικών συστημάτων».
Ο Park πρόσθεσε πως μία από τις κύριες ανησυχίες του τμήματος είναι το βάρος του υβριδικού συστήματος, φέρνοντας ως παράδειγμα την πιο πρόσφατη BMW M5, η οποία ζυγίζει περί τους 2,5 τόνους: «Σημαντικό ρόλο διαδραματίζει ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουμε αυτούς τους συμβιβασμούς, ώστε ο πελάτης μας να μπορεί να συνεχίσει να οδηγεί ένα διασκεδαστικό αυτοκίνητο».
Όσον αφορά το υβριδικό μοντέλο, ο Eichler άφησε να εννοηθεί ότι θα μπορούσαμε ενδεχομένως να δούμε έναν διάδοχο του i20 N: «Θα μπορούσε να έρθει στο μέλλον ένα αυτοκίνητο σαν το i20 N. Τουλάχιστον, το ελπίζω!».
Οτιδήποτε και αν συμβεί ωστόσο, θα πρέπει να περιμένουμε για αρκετό καιρό μέχρι να δούμε τα πρώτα υβριδικά μοντέλα «δια χειρός» Ν Division. Όπως ανέφερε ο Eichler, τα υβριδικά συστήματα κίνησης βρίσκονται ακόμα σε πολύ πρώιμο στάδιο ανάπτυξης, με την εταιρεία να υπαινίσσεται ότι η παρουσίασή τους θα μπορούσε να γίνει στα τέλη του 2027.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: AUTO EXPRESS