Δεν φαντάζεστε τι κάνει η πόρτα της καρότσας του Ford Ranger PHEV

Πρίζες, σφιγκτήρες και χάρακας στην πόρτα του χώρου φόρτωσης του Ford Ranger Plug-in Hybrid κάνουν τη ζωή του επαγγελματία πολύ πιο εύκολη.

Δεν φαντάζεστε τι κάνει η πόρτα της καρότσας του Ford Ranger PHEV

Πρίζες, σφιγκτήρες και χάρακας στην πόρτα του χώρου φόρτωσης του Ford Ranger Plug-in Hybrid κάνουν τη ζωή του επαγγελματία πολύ πιο εύκολη.

Το Ford Ranger PHEV εξοπλίζεται με την νέα πίσω πόρτα η οποία σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει ορισμένα καινοτόμα χαρακτηριστικά και νέες λειτουργίες.

Το κορυφαίο από τα συστήματα αυτά είναι το Pro Power Onboard, το οποίο προσφέρει στους πελάτες πολλαπλές πρίζες στην πίσω πόρτα, εξασφαλίζοντας έτσι τη δυνατότητα χρήσης μιας σειράς εργαλείων και συσκευών, χωρίς την ανάγκη εξωτερικής γεννήτριας.

Το Pro Power Onboard παρέχει τη δυνατότητα τροφοδοσίας εργαλείων αλλά και εξοπλισμού υψηλής απόδοσης σε εργοτάξια ή κάμπινγκ.

Το σύστημα προσφέρει στάνταρ ισχύ φόρτισης 2,3 kW. Ωστόσο υπάρχει και η επιλογή της έκδοσης των 6,9 kW, η οποία διαθέτει δύο παροχές των 15Α στο χώρο φόρτωσης – με ισχύ 3,45 kW διαθέσιμα για κάθε μια – έτσι ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις λειτουργίας βαρέως τύπου εξοπλισμού.

FORD RANGER PHEV 03

Η πίσω πόρτα χώρου φόρτωσης του νέου Ford Ranger PHEV είναι συγχρόνως και μια εργονομική επιφάνεια εργασίας. Διαθέτει ενσωματωμένους σφιγκτήρες για τη συγκράτηση διαφόρων αντικειμένων, αλλά και έναν χάρακα για μετρήσεις, μετατρέποντας ουσιαστικά την επιφάνεια της πόρτας σε πάγκο εργασίας.

FORD RANGER PHEV 01

Το νέο Plug-in Hybrid σύστημα κίνησης με το οποίο εξοπλίζεται το νέο Ranger PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας Οι 279 ίπποι που παράγει είναι περισσότεροι από ένα πετρελαιοκίνητο Ranger με τον 3λιτρο V6, επιτυγχάνοντας παράλληλα καλύτερη οικονομία καυσίμου. Η ροπή των 690 Nm είναι η υψηλότερη από οποιουδήποτε άλλου Ranger που έχει μπει στην παραγωγή.

To Ranger PHEV μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο έως 800 κιλά, ενώ ρυμουλκεί έως 3.500 κιλα. Το σύστημα τετρακίνησης e-4WD και το dual-range κιβώτιο μεταφοράς (κοντές/μακριές σχέσεις), όσο και το μπλοκέ πίσω διαφορικό, προσφέρουν σύμφωνα πάντα με την εταιρεία, καλές εκτός δρόμου δυνατότητες.

FORD RANGER PHEV 2024 (2)

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!