Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε και επίσημα πως η C-Class θα αποκτήσει μια νέα, αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία θα κυκλοφορήσει προς το τέλος του 2026.
Η νέα έκδοση θα ενσωματωθεί στην ήδη υπάρχουσα γκάμα θερμικών εκδόσεων, η οποία θα ανανεωθεί επίσης μέσα στους επόμενους 18 μήνες.
Η ανακοίνωση αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια μιας εκδήλωσης για τους επενδυτές της γερμανικής εταιρείας. Εκεί, εκτός από την C-Class, ανακοινώθηκαν και άλλα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα προστεθούν στην γκάμα μοντέλων των Mercedes-Benz και Mercedes-AMG.
- 8 μοντέλα που κερδίζουν επάξια τον τίτλο του “Game Changer”
- Τα Skoda Fabia & Skoda Kamiq τώρα με 0% επιτόκιο
- Μικρό μα και μεγαλειώδες SUV με όφελος έως 16.000 €
- Δοκιμάζουμε 4 ηλεκτρικά για την πόλη με τιμή από 9.900 €
- Στυλάτο B-SUV ανανεωμένο και φτηνότερο, από 19.990 ευρώ
H νέα αμιγώς ηλεκτρική C-Class δεν θα αξιοποιεί την ίδια πλατφόρμα με τις θερμικές εκδόσεις, καθώς θα βασίζεται σε μια τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας EVA2, την οποία αξιοποιεί η επίσης αμιγώς ηλεκτρική EQE.
Πρακτικά αυτό σημαίνει πως η νέα C-Class δεν θα αξιοποιήσει την νέα πλατφόρμα MB.EA της Mercedes-Benz, καθώς η γερμανική εταιρεία έβαλε σε παύση την εξέλιξή της, ανακατευθύνοντας έτσι πόρους προς την εξέλιξη θερμικών κινητήρων για την επόμενη δεκαετία παραγωγής. Η Mercedes-Benz ανέφερε ότι μια τέτοια στρατηγική θα επιτρέψει την εύκολη προσαρμογή των οχημάτων της, με βάση τις προτιμήσεις της αγοράς.
H νέα C-Class αναμένεται σχεδιαστικά να αντλήσει έμπνευση από την CLA, την οποία είχαμε την ευκαιρία να δούμε και από κοντά. Το μπροστινό μέρος θα είναι κατά πάσα πιθανότητα επανασχεδιασμένο, με νέα μάσκα και φωτιστικά σώματα. Στα πλαϊνά του αμαξώματος περιμένουμε να δούμε χωνευτές χειρολαβές για πιο αεροδυναμικό σχεδιασμό, εναρμονίζοντας έτσι την C-Class με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της Mercedes-Benz.
Όσον αφορά τώρα τις τεχνικές λεπτομέρειες, η γερμανική εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει επίσημα ούτε νούμερα επιδόσεων αλλά ούτε και την αυτονομία του νέου μοντέλου. Το μόνο που γνωρίζουμε επίσημα είναι πως η πλατφόρμα EVA2 αξιοποιεί μπαταρίες ιόντων λιθίου, ενώ διατίθεται σε εκδόσεις τόσο με έναν κινητήρα στον πίσω άξονα, όσο και με δύο ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση.
Γνωρίζουμε επίσης ότι η αμιγώς ηλεκτρική Mercedes-Benz C-Class θα προσφέρεται και σε εκδόσεις AMG υψηλών επιδόσεων. Ωστόσο η station wagon έκδοσή της δεν θα αποτελεί μέρος της γκάμας. Το κενό που θα αφήσει θα προσπαθήσει να το αναπληρώσει η GLC.