Η Maserati φαίνεται πως βρίσκεται σε μια ιδιαίτερα δυσμενή θέση όσον αφορά τις πωλήσεις της ως τώρα για το 2024.
Η μητρική Stellantis δημοσίευσε τα εξαμηνιαία νούμερα πωλήσεων της εταιρείας της, τα οποία έδειξαν μείωση στις πωλήσεις πάνω από 50%.
Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο εξάμηνο του 2023 πωλήθηκαν 15.300 αυτοκίνητα. Στο ίδιο χρονικό διάστημα το 2024 η Maserati κατάφερε να πουλήσει μόλις 6.500 αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με τον Carlos Tavares, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ομίλου Stellantis, το πρόβλημα δεν έγκειται στα προϊόντα, αλλά στην κακή στρατηγική μάρκετινγκ. Μάλιστα δήλωσε σχετικά: «Με τη Maserati, έχουμε τα σωστά αυτοκίνητα και τις σωστές τεχνολογίες. Μπορούμε να προσφέρουμε θερμικά ή 100% ηλεκτρικά πολυτελή σπορ αυτοκίνητα. Αν οι πωλήσεις είναι υποτονικές αυτή τη στιγμή, είναι θέμα μάρκετινγκ».
«Έχουμε επίσης βελτιωθεί πολύ στο μέτωπο της ποιότητας, αλλά τώρα πρέπει να δουλέψουμε στο μάρκετινγκ. Πρέπει να προσεγγίσουμε τους δυνητικούς μας πελάτες και να τους δώσουμε το σωστό μήνυμα για τη σωστή τοποθέτηση των προϊόντων μας στην αγορά».
Οι δηλώσεις αυτές έρχονται λίγο καιρό μετά τις σκληρές δηλώσεις του πως οι μη κερδοφόρες μάρκες θα αποσυρθούν: «Αν δεν βγάζουν χρήματα, θα τις κλείσουμε. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε μάρκες που δεν βγάζουν χρήματα». Οι εμπειρογνώμονες του κλάδου ανέφεραν εκείνη την περίοδο ότι η Stellantis θα μπορούσε να καταργήσει τη Lancia ή την DS και να προσπαθήσει να πουλήσει τη Maserati.
Η ιταλική εταιρεία ελπίζει να βελτιώσει τις πωλήσεις της συνεχίζοντας μια πολυετή διαδικασία ανανέωσης και επέκτασης της γκάμας της. Μετά το λανσάρισμα της αμιγώς ηλεκτρικής GranCabrio Folgore νωρίτερα μέσα στο 2024, το επόμενο βήμα είναι το 2025 να παρουσιαστεί το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό supercar, που θα ακούει στο όνομα MC20 Folgore.
Στα πλάνα της εταιρείας βρίσκεται και ένα μεγάλο αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του το 2027, ενώ μια νέα Quattroporte – επίσης με μηδενικές εκπομπές ρύπων – θα παρουσιαστεί το 2028.