Η Lexus ανέκαθεν ήταν η πολυτελής μάρκα που προσέφερε αυτοκίνητα με έμφαση στην πολυτέλεια και την αξιοπιστία.
Με εξαίρεση όμως ελάχιστα μοντέλα (με το πιο χαρακτηριστικό να είναι η LFA), η ιαπωνική μάρκα δεν φημίζεται για τον σπορ χαρακτήρα της.
Οι ομάδες ανάπτυξης εντός της Lexus έχουν ξεκινήσει από το 2018 έρευνα προκειμένου να εντοπίσουν σε τι υστερούν τα μοντέλα της σε σχέση με τα αντίστοιχα γερμανικά πολυτελή αυτοκίνητα. Το μυστικό από ό,τι φαίνεται κρύβεται στην… ακαμψία.
Αυτό που διαπίστωσαν οι μηχανικοί ήταν ότι τα μοντέλα της Lexus δεν ήταν σε θέση να φτάσουν την ακαμψία του αμαξώματος των γερμανικών εταιρειών. Από τότε ξεκίνησαν να ενισχύουν το σασί, με μπάρες στήριξης στις βάσεις της ανάρτησης εμπρός και πίσω, καθώς και με επιπρόσθετες παρεμβάσεις στο μεσαίο τμήμα. Ο Toshinori Ito, project manager του τμήματος ανάπτυξης και επιδόσεων της Lexus δήλωσε σχετικά: «Στοχεύουμε όλα μας τα μοντέλα να έχουν την ίδια οδηγική αίσθηση, ανεξάρτητα από τον τύπο».
Προηγουμένως, η Lexus πρόσθετε στοιχεία ακαμψίας μόνο στο πίσω μέρος των αυτοκινήτων. Όταν όμως η εταιρεία έμαθε το κόλπο των ανταγωνιστών της άλλαξε την φιλοσοφία συναρμολόγησης. Ο Itο πρόσθεσε: «Δεν είχαμε κατανοήσει πλήρως τις τέσσερις θέσεις του αμαξώματος. Το μάθαμε από τη μελέτη του ανταγωνισμού. Όταν το συνειδητοποιήσαμε, θέλαμε να το προσθέσουμε σε όλα τα μοντέλα της Lexus».
Οι βελτιώσεις έχουν ήδη αρχίσει να ενσωματώνονται στα μοντέλα της Lexus. Το αμιγώς ηλεκτρικό RZ ενισχύθηκε στο μπροστινό μέρος όταν ξεκίνησε η παραγωγή του το 2022, ενώ το crossover NX έλαβε παρόμοιες αναβαθμίσεις στο μπροστινό μέρος το 2023 και βελτιώσεις στο πίσω μέρος το 2024.
Η εταιρεία λέει ότι αυτές οι παρεμβάσεις έχουν δοκιμαστεί σε κάθε αυτοκίνητο της γκάμας της και τελικά, αυτές θα εφαρμοστούν σε όλα τα μοντέλα. Ωστόσο, μπορεί να χρειαστεί να περάσουν χρόνια, καθώς ορισμένες αναβαθμίσεις απαιτούν πιο εκτεταμένες αλλαγές στο πλαίσιο και, συνεπώς, στη διαδικασία της παραγωγής.