H Lancia Ypsilon HF σηματοδοτεί την επιστροφή του ιερού σήματος

Η έκδοση υψηλών επιδόσεων HF του νέου ηλεκτρικού supermini της Lancia θα καταφθάσει το 2025 με απόδοση 240 ίππων.

H Lancia Ypsilon HF σηματοδοτεί την επιστροφή του ιερού σήματος

Η έκδοση υψηλών επιδόσεων HF του νέου ηλεκτρικού supermini της Lancia θα καταφθάσει το 2025 με απόδοση 240 ίππων.

Η Lancia επαναφέρει την ιερή μάρκα επιδόσεων HF για τις καυτές εκδόσεις όλων των νέων αυτοκινήτων της, ξεκινώντας με τη νέα Lancia Ypsilon HF. Το hot hatchback, το οποίο αναμένεται να καταφθάσει κάποια στιγμή το 2025, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και θα αποδίδει 240 ίππους, ένα σημαντικό άλμα σε σχέση με τους 156 ίππους του κανονικού Ypsilon.

Ικανό για επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα, η Ypsilon HF είναι 2 δλ. ταχύτερο από την κανονική έκδοση του αδελφού αυτοκινήτου Opel Corsa. Η Lancia αναφέρει ότι δε σταμάτησε μόνο στην αύξηση της ισχύος, με την Ypsilon HF να έχει επίσης μικρότερη απόσταση από το έδαφος χάρη σε βελτιωμένη ανάρτηση και φαρδύτερο μετατρόχιο, που θα βοηθήσει στη βελτίωση της πρόσφυσης και της σταθερότητας.

Αυτές είναι οι μόνες λεπτομέρειες που η Lancia είναι πρόθυμη να μοιραστεί αυτή τη στιγμή, κρατώντας πολλά που θα δημοσιοποιήσει μέσα στο επόμενο έτος. Όταν αποκάλυψε τη σύγχρονη ερμηνεία του διάσημου λογότυπου HF με τον κόκκινο ελέφαντα, ο CEO της Lancia, Luca Napolitano, δήλωσε ότι η μάρκα εργάζεται για την επιστροφή της στους αγώνες ράλλυ.

Η Lancia αναβιώνει επίσης ονόματα από τις ένδοξες ημέρες της για τα δύο επόμενα μοντέλα που θα λανσάρει. Το 2026 φτάνει η νέα ναυαρχίδα Gamma, ένα fastback μήκους 4,7 μέτρων, και ακολουθεί το 2028 η νέα Delta, την οποία η Lancia περιγράφει ως «ένα σμιλευμένο και μυώδες αυτοκίνητο». Αμφότερα τα μοντέλα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά και θα πρέπει να χρησιμοποιούν τις νέες πλατφόρμες STLA της μητρικής εταιρείας Stellantis.

Lancia HF

Η ιστορία της Lancia HF

Η ιστορία του σήματος HF ξεκινά το 1960, όταν οι παθιασμένοι ιδιοκτήτες Lancia ίδρυσαν τη λέσχη «Lancia Hi-Fi». Τα αρχικά HF χρησιμοποιήθηκαν στη συνέχεια για ορισμένα σπορ αυτοκίνητα της εταιρείας, πριν υιοθετηθούν από την αγωνιστική ομάδα HF Squadra Corse που ιδρύθηκε το 1963.

Το όνομα HF φορέθηκε από τα πιο διάσημα και επιτυχημένα αυτοκίνητα ράλλυ της Lancia: Fulvia Coupe, Stratos, Delta 4WD και Delta Integrale. Η Delta αποδείχθηκε σχεδόν ανίκητη και κατέκτησε μόνη της κέρδισε 6 Πρωταθλήματα WRC, τα περισσότερα από κάθε άλλο αυτοκίνητο στην ιστορία του θεσμού.

Ο μικρός καλπάζων ελέφαντας χρησιμοποιείται από τη Lancia από το 1953, και στους ανατολικούς πολιτισμούς συμβολίζει την καλή τύχη και τη νίκη. Αντιπροσωπεύει επίσης την ασταμάτητη φύση των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων της Lancia.

Lancia Ypsilon

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!