Έτσι θα είναι το ηλεκτρικό Abarth 600e των 240 ίππων

Το νέο Abarth 600e, το πιο ισχυρό αυτοκίνητο στην ιστορία της μάρκας, βρίσκεται στη φάση των τελικών δοκιμών και η εταιρεία αποκάλυψε την πρώτη επίσημη εικόνα του.

Έτσι θα είναι το ηλεκτρικό Abarth 600e των 240 ίππων

Το νέο Abarth 600e, το πιο ισχυρό αυτοκίνητο στην ιστορία της μάρκας, βρίσκεται στη φάση των τελικών δοκιμών και η εταιρεία αποκάλυψε την πρώτη επίσημη εικόνα του.

H ιταλική εταιρεία με έμβλημα το σκορπιό δημοσιοποίησε την επίσημη εικόνα του νέου αμιγώς ηλεκτρικού Abarth 600e, και φαίνεται ότι το ισχυρότερο μοντέλο της μάρκας μπορεί να είναι και το πιο παράξενο. Η hot έκδοση του Fiat 600e που παρουσιάστηκε πρόσφατα, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα τελικά στάδια δοκιμών, πριν αποκαλυφθεί πλήρως αργότερα μέσα στο έτος.

Όμως η νέα εικόνα δίνει μια πρόγευση των στυλιστικών αλλαγών που έχει κάνει η Abarth, συμπεριλαμβανομένων του μεγάλου εμπρός προφυλακτήρα, του τεράστιου splitter και της μεγάλης αεροτομής οροφής. Οι ζάντες των 20 ιντσών ήταν απαραίτητες για να φιλοξενήσουν ένα νέο σύστημα πέδησης και έχουν τυλιχθεί σε ένα σετ ελαστικών υψηλών επιδόσεων που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με τον επίσημο προμηθευτή της Formula E, τη Hankook.

Το χρώμα «Hypnotic Purple» όχι μόνο έρχεται σε αντίθεση με τo λαχανί σήμα της μάρκας, αλλά είναι και το χρώμα παρουσίασης του Abarth 600e. Το συγκεκριμένο μοντέλο που βλέπετε εδώ είναι η αποκλειστική έκδοση λανσαρίσματος Scorpionissima, από την οποία θα παραχθούν μόλις 1.949 μονάδες. Το Abarth 600e βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα που ονομάζεται «Perfo-eCMP», η οποία αποτελεί εξέλιξη της γνωστής CMP/e-CMP της Stellantis, η οποία υποστηρίζει το 600e της Fiat, καθώς και τα Jeep Avenger, Opel Mokka και Peugeot 2008.

Αποδίδοντας 240 ίππους, αυτό το μικρό ηλεκτρικό SUV είναι το ισχυρότερο αυτοκίνητο της Abarth μέχρι σήμερα, αν και τα στοιχεία επιδόσεων παραμένουν προς το παρόν επτασφράγιστο μυστικό, όπως και οι τιμές αυτονομίας. Το Abarth 600e χρησιμοποιεί πιθανότατα έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα, όπως η έκδοση της Fiat, αλλά θα επωφελείται από ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Αυτά χρησιμοποιούνται συχνά στα hot hatchback για να ελαχιστοποιήσουν το σπινάρισμα των τροχών, με την Abarth να ισχυρίζεται ότι εγγυάται εξαιρετική οδηγική σταθερότητα, βελτιωμένη συμπεριφορά και πρόσφυση. Το 600e είναι βέβαιο ότι θα διαθέτει την ίδια γεννήτρια ήχου με το μικρό αδελφάκι του, το Abarth 500e. Χρησιμοποιώντας δύο ηχεία, το ένα μέσα στο αυτοκίνητο και το άλλο έξω, η ρύθμιση έχει σκοπό να μιμηθεί τον ήχο των βενζινοκίνητων hot hatchback της εταιρείας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!